Beantwoord

Proximus tv app

  • 21 January 2019
  • 25 reacties
  • 531 Bekeken

Als ik wil aanmelden op de tv app. Krijg ik het bericht dat de log in niet is gekoppeld aan een proximus tv account. Ik heb de app van my proximus en dat is geen probleem om me aan te melden. Heb de app al verwijderd en terug opgezet en nog steeds het zelfde. Zijn wel veranderd naar tutimus maar dit is ondertussen al 4 maand geleden vind dat het ondertussen wel al eens in orde mag zijn.
icon

Beste antwoord door Bart_093 12 March 2019, 17:10

Bekijk origineel

25 reacties

Kan je nog even proberen? Ik heb de koppeling tussen je account en de app even gereset.
Beste Wenzel,
Heb het ondertussen geprobeerd en het is in orde. Super blij. Bedankt voor de snelle hulp en oplossing. Had er gisteren voor gebeld maar konden geen probleem zien en konden me niet helpen ?. Maar nu is het eindelijk opgelost.
Het onderdeel dat ik opnieuw heb ingesteld, zit dan ook een beetje verstopt 😅
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken 🤓
Beste,

ik heb hetzelfde probleem. Ik geraak niet ingelogd op de Proximus TV app als ik de login gegevens van MyProximus gebruik. Heb hiervoor ook al naar de klantendienst gebeld die dit ging oplossen binnen de 48u, helaas zonder resultaat.

Kan u me verder helpen?

Willem
Reputatie 6
Badge +3
Welke foutmelding krijg je wanneer je probeert in te loggen?
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, als ik de app open (na het terug te installeren) krijg ik dezelfde foutboodschap dat mijn login niet gelinkt is aan mijn myproximusaccount.

Als ik nadien de app terug open blijkt wel dat ik ingelogd ben maar krijg ik steeds deze melding:'Oops, something went wrong'
Reputatie 7
Badge +4
hi nick, dit zou nu voor je moeten werken
Dag Jonathan,

Het lijkt nu te werken, bedankt voor dit zo snel op te lossen.
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan !
hi nick, dit zou nu voor je moeten werken

Is het mogelijk dat bij mij ook na te kijken, ik ben sinds een week klant bij jullie maar die app krijg ik maar niet aan de praat. Kan niet aanmelden, lijkt me hetzelfde probleem dan hier.
Ik heb het telefonisch gemeld bij Proximus maar daar zeiden ze me dat het 10 dagen kan duren ...
Reputatie 7
Badge +4
Bart, als je gaat inloggen op MyProximus, zie je daar je producten staan?
Bart, als je gaat inloggen op MyProximus, zie je daar je producten staan?

Bedankt voor de snelle reactie.
Als ik probeer in te loggen, met de gegevens die voor MyProximus wel werken, krijg ik deze melding:

Reputatie 7
Badge +4
Bart, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt, want je profiel zelf staat goed, maar de activatie van de TV app blijft hangen.
Grtjs
Bart, ik heb hier een IT ticket voor opgemaakt, want je profiel zelf staat goed, maar de activatie van de TV app blijft hangen.
Grtjs


Dag Charlotte, ik ben nieuw hier en ken de procedures dus nog niet. Hou je me hier op de hoogte van de verdere ontwikkelingen, of probeer ik gewoon dagelijks een keertje tot het werkt?
Reputatie 7
Badge +4
Als wij nieuws doorkrijgen van ons IT team, zullen wij dit doorgeven. Maar na een 24u mag je gerust al even testen! Grtjs, Charlotte
Sinds 2 weken px klant met een Minimus en exact hetzelfde probleem.
Ingelogd in myPX en live tv kijken op de desktop geeft volgende foutboodschap
"Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account".
Px TV is nochtans opgenomen in "mijn producten"
Wat moet ik doen, dank u wel
wachten tot morgen als Proximus terug langskomt op het forum, waarschijnlijk moeten ze zoals gewoonlijk een kleine aanpassing doen.
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je dit nu nog even proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
Werkt nu perfect, dank je wel Jonathan
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan
Als wij nieuws doorkrijgen van ons IT team, zullen wij dit doorgeven. Maar na een 24u mag je gerust al even testen! Grtjs, Charlotte

Ik heb het nog regelmatig geprobeerd, maar werkt nog steeds niet ...
Nog geen nieuws van de IT-ers?
Dit is momenteel nog in behandeling, gelieve nog even geduld uit te oefenen.
opgelost door collega's van jullie chat-helpdesk.
Reputatie 7
Badge +4
Bart, fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Bedankt om het ons te laten weten.

Reageer