Beantwoord

Proximus T.V.


Naam van toepassing met fout: Proximus.TV.Windows.exe, versie: 1.3.0.0, tijdstempel: 0x5c667f4c
Naam van module met fout: Windows.UI.Xaml.dll, versie: 10.0.17763.404, tijdstempel: 0x155de37a
Uitzonderingscode: 0xc000027b
Foutmarge: 0x0000000000707842
Id van proces met fout: 0x3210
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d4fe6ec0756d5f
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\WindowsApps\Belgacom.ProximusTV0.1_1.7.0.0_x64__bcx4519w96y8m\Proximus.TV.Windows.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\System32\Windows.UI.Xaml.dll
Rapport-id: 7c5264b7-6a6d-48fc-af6c-aa0816160950
Volledige pakketnaam met fout: Belgacom.ProximusTV0.1_1.7.0.0_x64__bcx4519w96y8m
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: App
!!!!!
icon

Beste antwoord door HadewychT 30 April 2019, 10:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens geprobeerd de app allereerst te sluiten en opnieuw op te starten ? Als dat niet helpt kan je hem verwijderen en terug installeren ?
Hoe kan ik dat doen als de app na 2 seconden crasht !!!
Verwijdert en terug geinstalleerd , niks helpt !!
Reputatie 7
Badge +4
Je probeert dit op een windows-PC of gsm ? Daar werkt de app inderdaad niet meer op. Je mag hem dus terug verwijderen en via www.proximustv.be kijken. Dat is de enige manier nog op windows-toestellen.
En, nog altijd geen nieuws wanneer het voor Proximus toestellen via www.proximustv.be terug zal mogelijk zijn te chromecasten?
PS: weer dubbel post wegens de melding die ik krijg dat ik opnieuw moet proberen te posten!!!!!

(En, nog altijd geen nieuws wanneer het voor Proximus toestellen via www.proximustv.be terug zal mogelijk zijn te chromecasten?)
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijke hiervoor. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb ondertussen al antwoord gekregen. Deze optie zal niet actief worden op de site owv uitzendrechten en veiligheidsredenen.
Bedankt voor het antwoord HadewychT,
al is het wel geen goed nieuws zeker wetende dat het cromecasten dan wel kan met de ProximusTV-app op smartphone, tablet en de MAC PC's onbegrijpelijk dat de Windows PC's uit de boot moeten vallen ❓
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb niet heel de technische uitleg hiervoor. Het heeft zowel met de uitzendrechten als de veiligheid te maken en blijkbaar is het risico toch groter via de website dan via de app.

Reageer