Dag Marc,
Wij leren dagelijks bij, daarom bestaat dit forum ook. Topics worden afgesloten als ze afgehandeld zijn.
Kan je mij je probleem even doorgeven?
De resultaten van je lijn zelf zien er goed uit en ik zie dat er toestellen geconnecteerd zijn met de Pickx app.
Beste Charlotte,
1.Als ik naar de app ga op mijn Iphone krijg ik in 9 van de 10 gevallen de melding dat “ de stream niet beschikbaar is”. Na veelvuldig opnieuw proberen kan het zijn dat ik er toch in luk Pickx te openen.
2.Op de website zelf dien ik aan te melden: ik blijf in de modus staan om aan te melden (cirkeltje loopt) maar ik krijg geen verbinding. Als ik opnieuw probeer kan ik SOMS zonder opnieuw in te loggen wel in de applicatie komen en zowel live als vroegere programma’s bekijken. Meestal echter ontvang ik de melding “bad request” en als ik opnieuw probeer kom ik in een scherm waarop wel programma’s staan, maar ik kan ze niet openen. Na meerdere pogingen “geraak is soms binnen”.
3.Ik stream soms via mijn Iphone naar een projector, maar voor de app Pickx is dit hopeloos: soms hoor ik geluid maar meestal niets (nooit beeld). Als ik stream via Netflix of Stievie lukt het wel…
Ter info: al mijn apparaten zijn van Apple: voor Pickx gebruik ik geen Safari, maar Chrome of Firefox, maar het lukt evenmin.
Alvast bedankt voor uw feedback,
Marc
@vbm Kan je nog even meegeven welke versie van IOS op je iphone staat?
Versie 12.4.3 voor Iphone 6 Plus
@vbm
we hebben je account opnieuw gekoppeld.
Kan je de pickx app eens uittesten?
Geert
Dag Geert,
Thanks voor uw hulp
1.wat de app op mijn Iphone betreft, deze werkt terug, maar zéééér traaaag…
nl. ongeveer een halve minuut om te openen; idem dito om te veranderen van
Live naar TV Gids of een stream te starten
2.kijken op imac via proximuspickx.be geeft volgend resultaat:
-Safari en Firefox direct mogelijk om aan te melden, maar daarna steeds:
“geen TV programma beschikbaar”
-Chrome: bij inloggen “bad request” (your browser sent a request that this server
could not understand). Nieuwe pogingen: idem. Bij een latere poging kan ik niet
inloggen, maar verschijnt er geen melding van “bad request”. Dan ineens ben ik
op de site en kan ik zonder problemen verder. Als ik een tijd later probeer zijn de
problemen er terug.
Zie jij een oplossing?
Marc
@vdm ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Het verwondert me dat een topic wordt afgesloten is omdat het opgelost is .Bij mij is alvast niets opgelost . De app blijft boordevol fouten . De tv gids opladen duurt minuten , programma’s herbekijken lukt meer niet dan wel . Rob kan ik ofwel niet laden en streamen lukt al helemaal niet etc. Opgolost ??
@wimmer heb je deze problemen op de pickx app of via de website?
Via de app vooral op IPad maar ook op Android en de updates helpen geen zier
Samuel,
6 dagen geleden heeft u het probleem doorgegeven aan de betrokken dienst: tot op heden niets ontvangen en zowel op mijn imac (via de browser) als via de app kan ik niets openen. Enkel op TV : DIT KAN TOCH NIET DE BEDOELING ZIJN? Al weken betaal ik voor iets dat ik niet kan gebruiken. Los dit aub. zo spoedig mogelijk op. Bovendien lijkt mij een tussenkomst wel op zijn plaats.
Dag Marc,
Wij leren dagelijks bij, daarom bestaat dit forum ook. Topics worden afgesloten als ze afgehandeld zijn.
Kan je mij je probleem even doorgeven?
De resultaten van je lijn zelf zien er goed uit en ik zie dat er toestellen geconnecteerd zijn met de Pickx app.
Ik vind niet dat wij de leerschool van Proximus moeten blijven betalen en diende dan ook klacht in referentie is 43955792.. Hoop tijd voor degelijke oplossingen en compensaties !
Hallo Wimmer,
Dank je voor de reactie: kan ik de klacht met hogervermelde referentie zelf ook inzien en hoe?
Marc
Ik begon met een klacht naar Proximus ( verplichte maar zinloze kost) om nadien een klacht naar de ombudsdienst te sturen
Als bijkomende info:
Dit wordt dan ook verder tussen u en de ombudsdienst verder afgehandeld en zullen de proximus medewerkers hier dan ook om die reden niet verder meer reageren, of enkel om dit mede te delen.
Proximus zelf ziet duidelijk geen reden om hier iets aan te doen. De klachten lopen al maanden.
Ik zie alleen de ombudsdienst nog om Proximus eindelijk wakker te schudden of krijg jij wel reactie ?
evenmin reactie: hemeltergend en tenenkrullend…
ik blijf wel aan de boom schudden!
@vbm ik heb helaas nog geen antwoord gekregen van de betrokken dienst, ik stuur het nog eens door. Ik laat het hier weten wanneer ik een antwoord krijg.
@vbm Met Safari is het momenteel nog niet mogelijk om TV te kijken en via Firefox is er inderdaad een probleem. De oplossing van het Firefox probleem is voorzien eind januari.
De foutmelding bad request bij Chrome heeft te maken met de cookies. Kan je de cookies eens verwijderen. De te volgen stappen kan je hier terugvinden.
Via Chrome geen problemen meer na verwijdering van de cookies! Thanks.
Ga de app op mijn iphone verwijderen en opnieuw installeren en zien wat dit geeft.