Dag Proximus,
Al een X aantal weken ben ik aan het proberen om de Proximus Pickx applicatie te laten werken. Echter blijkt dat enkel de zenders: Vier en Vijf werken, maar alle andere zenders weigeren te functioneren? De andere zenders blijven namelijk op het laadscherm hangen. Dit probleem ondervind ik op zowel PC als mobiel toestel via de app.
Weet iemand hoe dit komt?
Bladzijde 1 / 1
Dit komt door jouw modem, een bbox2 die zal moeten vervangen worden. Dit zal via UPS access, het vroegere Kiala gebeuren. Kan je mbhv volgende tool hier even de code van het voor jou gemakkelijkste punt geven? Dan zal een bbox3 hiernaar verzonden worden. UPS Point Locator
[h4](09702081)[/h4]
Herman,
Wissel is ingeleid. Als alles goed verloopt komt de modem morgen in het UPS punt aan.
Je zal hierover via sms worden verwittigd.
Je mag dan je oude bbox en stroomkabel in een doos steken en daar ter plaatse inruilen voor het nieuwe toestel.
Wissel is ingeleid. Als alles goed verloopt komt de modem morgen in het UPS punt aan.
Je zal hierover via sms worden verwittigd.
Je mag dan je oude bbox en stroomkabel in een doos steken en daar ter plaatse inruilen voor het nieuwe toestel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.