Lukt me ook niet!
Het ergste is dat als ik enkele weken geleden belde naar de technische dienst die dame wel kon inloggen met mijn login en paswoord...
Ik zou de dag nadien opgebeld worden. Is nog altijd niet gebeurd. En ik blijf dezelfde opmerking krijgen: 'niet gekoppeld aan een account'... Ik heb wel een Tutimus.
Mijn klantnummer is 9****31
Groeten,
Geert.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: morgen komen de Proximus medewerkers weer langs op het forum.
Kan je via uw profiel de login aanvullen die je voor My Proximus gebruikt?
Ik heb alvast ook uw klantnummer aangepast zodat niet iedereen dit kan zien.
Mvg, Koen
Ik heb alvast ook uw klantnummer aangepast zodat niet iedereen dit kan zien.
Mvg, Koen
Werkt nu eindelijk wel.
Hoe zou het kunnen zijn dat ik de melding kreeg 'niet gekoppeld aan een Proximus TV account'?
BEDANKT voor de snelle oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.