Proximus Pickx

  • 1 September 2019
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Lukt me ook niet!
Het ergste is dat als ik enkele weken geleden belde naar de technische dienst die dame wel kon inloggen met mijn login en paswoord...
Ik zou de dag nadien opgebeld worden. Is nog altijd niet gebeurd. En ik blijf dezelfde opmerking krijgen: 'niet gekoppeld aan een account'... Ik heb wel een Tutimus.
Mijn klantnummer is 9****31
Groeten,
Geert.

4 reacties

Ter info: morgen komen de Proximus medewerkers weer langs op het forum.
Reputatie 7
Badge +4
@GDJ Ik heb je account opnieuw gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je via uw profiel de login aanvullen die je voor My Proximus gebruikt?
Ik heb alvast ook uw klantnummer aangepast zodat niet iedereen dit kan zien.
Mvg, Koen
@GDJ Ik heb je account opnieuw gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.
Werkt nu eindelijk wel.
Hoe zou het kunnen zijn dat ik de melding kreeg 'niet gekoppeld aan een Proximus TV account'?
BEDANKT voor de snelle oplossing!

Reageer