Vraag

Proximus mail

  • 23 January 2019
  • 10 reacties
  • 187 Bekeken

ik kan niet meer inloggen op proximus mail en dus mijn mails niet meer lezen.
Ook niet op mijn gsm niet onder e-mail en ook niet onder proximus mail

10 reacties

nu kan ik terug inloggen maar men zegt dat mijn email adres en wachtwoord niet juist zijn???
Deze zijn nogthans niet veranderd
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Reputatie 7
Badge +4
hi

Indien je hierop zelf geen recente aanpassingen hebt uitgevoerd kan je best even je wachtwoord veranderen


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.htmlMvg
jonathan
Ik kan mijn wachtwoord niet veranderen omdat het oude niet meer juist is !!
Reputatie 7
Badge +4
je kan je wachtwoord ook resetten via de webmailportalzelf, dan wordt er je een mail verzonden voor de reset of ik kan je wachtwoord ook resetten als je een paar gegevens kan doorgeven van een recente factuur !!
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Hei Jonathan. Kan jij mijn wachtwoord resetten? Kan geen mails meer ontvangen. Laatste faktuur 6**** klnr 2*****
Dank bij voorbaat
Reputatie 7
Badge +4
kan je ons hiervoor contacteren via prive

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Tip: best geen privégegevens op het openbaar forum plaatsen maar die doorgeven via privébericht :
hier klikken > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
fd396156 we hebben ook nog de datum van de factuur nodig. Groeten Els

Reageer