Proximus blijft rekeningen sturen twee maanden na opzeggen abonnement
Gezien verschillende problemen in het jaar dat ik proximusklant was, had ik besloten om naar Telenet over te stappen. In januari ben ik over gestapt, ik heb zelf gebeld om tv en internet op te zeggen en Telenet heeft via easyswitch de telefoon opgezegd. Ik krijg in februari/maart ook een afsluitende rekening, oa voor een televisie die nog moest afbetaald worden omdat de actie nog liep. Vorige week krijg ik telefoon van Telenet dat Proximus mijn vaste lijn niet wil vrijgeven voor overname via easyswitch, na 6 weken! Ik gebeld naar Proximus, ze kunnen mij geen reden geven maar ze geven het wel vrij. Op mijn vraag of ik dan toch zeker geen facturen meer zal ontvangen, kunnen ze mij geen antwoord geven. Ik had toen al onraad moeten ruiken. Nu ben ik op vakantie, ontvang ik weer een rekening voor 130€?! Voor het volledige abonnement, tv, gsm,... terwijl dat dus al twee maanden opgezegd is! Ik kan bovendien enkel telefonisch contact opnemen, wat nu niet erg praktisch is, en dan ben ik nog bizz-klant ook zogezegd. Als dit niet snel in orde gebracht wordt, zet ik mijn advocaat hier op, ik heb mijn buik meer dan vol van Proximus en als ik dat hier lees ben ik niet enige!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.