Ik ben zeer ontgoocheld in deze manier van werken!
Ik kan trouwens mijn nieuw toestel niet gebruiken gezien mijn sim-kaartje niet past in het nieuwe toestel. ( ik ben een echte leek op gebied van technologie dus is het niet aan mij maar wel aan de verkoper om te checken of mijn sim-kaartje past in het nieuwe toestel denk ik?)
Ik ben echt ontgoocheld; het was geen probleem om mijn huidig contract aan te passen maar na mijn handtekening te zetten kon ik niet rap genoeg buiten zijn: de winkel ging sluiten zei de verkoper en dat was het. Ik voel me echt bedot!
Ik moet mijn tijd en energie weer steken in het rechtzetten van iets die niet eens mijn fout is! En waar kan ik terecht?? Rechtstreeks bellen naar Gent kan niet en ik kan ten vroegste 12 juni terug naar een proximus winkel gaan. En wat gaan ze dan zeggen? Dat ik eerder moest gaan?
Ik ben echt ontgoocheld en hoop dat ik via dit forum een oplossing vind.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel