Skip to main content
Beantwoord

Proximus 11


Waar kan ik ergens zien of ik wel of niet geabboneerd ben op proximus 11? Vind dat nergens terug.

Beste antwoord door Martin

Hier staat eigenlijk de uitleg > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-11-39074
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

Martin
  • 33331 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2018
Hier staat eigenlijk de uitleg > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-11-39074

  • 42 reacties
  • 1 november 2019

Help,

‘Proximus 11 aangevraagd...bevestiging gekregen...en NIKS na een week

klantendienst opgebeld,zeer vriendelijke dame,alles komt vandaag in orde en NIKS

wil nu graag Proximus 11 stopzetten maar is niet geactiveerd en dus nergens terug te vinden

er is een dossier aangemaakt met nr 43523918.

 


Martin
  • 33331 reacties
  • 1 november 2019

Ter info:
pas maandag komen de mensen van Proximus zelf hier terug langs op het forum.

Tijdens die drie dagen kun je wel bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800

 


  • 42 reacties
  • 4 november 2019

Zo ,Proximus 11 geannuleerd via klantendienst.

krijg ik daar een bevestiging van ?

Mvg 

luc


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3221 reacties
  • 5 november 2019

@Sinopia

Ik zie het product niet meer staan, dus annulatie is ok

indien er vragen zijn, horen we het graag.

Normaal gezien volgt er wel een bevestiging van annulatie.

Groetjes,

Tina


  • 42 reacties
  • 6 november 2019

Het product kan je niet zien staan daar het niet geactiveerd kan worden omdat er nog een bestelling open staat waar ik niks van weet.

kreeg wel een bevestigingscode van bestelling .

nu wil ik graag een bevestiging van annulatie daar ik geen Proximus 11 kan laten activeren.

2 keer klantendienst opgebeld en nog altijd geen annulatie bevestiging 

hopelijk komt er geen betalingsaanvraag

mvg

luc


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 november 2019

@SinopiaEr zit sinds begin oktober een order vast in ons systeem in verband met de omruiling van een decoder. Daar is onze IT-dienst mee bezig. Om deze reden is de bestelling van de voetbalzenders niet gelukt, mijn excuses hiervoor. Ik heb de annulatie van de bestelling doorgegeven aan de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella


  • 42 reacties
  • 7 november 2019

Raar maar waar .

proximus 11 staat nu geactiveerd en vroeg al een paar  keer om het te deactiveren.

Of moet ik het zelf uitvinken op my Proximus ?

mvg


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 7 november 2019

@Sinopia Ik zie inderdaad de Proximus All Sports nu actief staan. Dit is een Try & Buy (1 maand gratis).
Dit is het Belgische alsook internationale voetbal. Proximus 11 (Enkel Belgisch voetbal) is niet meer verkrijgbaar.
Wil je dat we de All Sports opzeggen?
Alvast de excuses
Groeten KoenN
 


  • 42 reacties
  • 7 november 2019

Jawel zeg maar op !

maar graag een bevestiging 

thx

luc


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 7 november 2019

@Sinopia Ik heb de opzeg meteen doogegeven in het systeem en je zal hier de bevestiging nog van ontvangen.
Groeten Koen


  • 42 reacties
  • 7 november 2019

Ok het is eindelijk in orde.

dank U wel Koen

mvg

luc