Help,
‘Proximus 11 aangevraagd...bevestiging gekregen...en NIKS na een week
klantendienst opgebeld,zeer vriendelijke dame,alles komt vandaag in orde en NIKS
wil nu graag Proximus 11 stopzetten maar is niet geactiveerd en dus nergens terug te vinden
er is een dossier aangemaakt met nr 43523918.
Ter info:
pas maandag komen de mensen van Proximus zelf hier terug langs op het forum.
Tijdens die drie dagen kun je wel bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800
Zo ,Proximus 11 geannuleerd via klantendienst.
krijg ik daar een bevestiging van ?
Mvg
luc
Ik zie het product niet meer staan, dus annulatie is ok
indien er vragen zijn, horen we het graag.
Normaal gezien volgt er wel een bevestiging van annulatie.
Groetjes,
Tina
Het product kan je niet zien staan daar het niet geactiveerd kan worden omdat er nog een bestelling open staat waar ik niks van weet.
kreeg wel een bevestigingscode van bestelling .
nu wil ik graag een bevestiging van annulatie daar ik geen Proximus 11 kan laten activeren.
2 keer klantendienst opgebeld en nog altijd geen annulatie bevestiging
hopelijk komt er geen betalingsaanvraag
mvg
luc
Raar maar waar .
proximus 11 staat nu geactiveerd en vroeg al een paar keer om het te deactiveren.
Of moet ik het zelf uitvinken op my Proximus ?
mvg
Dit is het Belgische alsook internationale voetbal. Proximus 11 (Enkel Belgisch voetbal) is niet meer verkrijgbaar.
Wil je dat we de All Sports opzeggen?
Alvast de excuses
Groeten KoenN
Jawel zeg maar op !
maar graag een bevestiging
thx
luc
Groeten Koen
Ok het is eindelijk in orde.
dank U wel Koen
mvg
luc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.