Problemen sinds nieuwe layout

  • 4 April 2019
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Sinds de nieuwe layout lees ik dat meerdere mensen hier problemen ondervinden.
Zo ook hier. Op moment van schrijven viel de livestream weg en bij het opnieuw inloggen krijg ik geen inhoud meer te zien van de pagina's. Enkel de header en footer.

De foutmelding dat er iets misgelopen is staat er inderdaad de hele tijd en is niet weg te krijgen, ook al werkt de stream op dat moment wel.

Ik kijk voornamelijk via mijn pc die op tv is aangesloten dus online kijken is hier voornaamste keuze.
Heb 5 jaar geen tv gehad en snap terug waarom.

Iets volgen op tv is en blijft een ramp.
Elke provider wil exclusieve zenders en series die je zoals nu met de nieuwe versie niet kan zien ipv een gezamenlijk stabiel platform te maken dat voor iedereen beschikbaar is bij wie ze ook klant zijn.

Wat zijn de plannen met de site en app?
Of waar kan ik dit terug vinden?

Gewoon weten of het tijdelijk is of niet.

5 reacties

Ter info: Proximus heeft hier beweert dat op termijn de webTV versie net de zelfde mogelijkheden en functionaliteit zou bieden als de app versie van Proximus TV die nu niet meer bestaat voor de Windows OS.
Dus ook de chromecast functie zou in de webTV versie voorzien worden, dus ben in beide verwachting 😉
Hey Martin,

Dat zou inderdaad leuk zijn, maar intussen moeten we het doen met een half afgewerkte versie zonder de vorige te kunnen gebruiken natuurlijk :)

Zal wel afwachten en intussen schakelen tussen pc en decoder.
Had graag een standpunt gehad met de plannen en eventuele datum tegen wanneer ze bepaalde features verwachten. Zo veel werk zal het niet meer zijn als men het al gebruikt als definitieve versie voor iedereen 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Silion Helaas kan ik u geen datum doorgeven. onze mensen doen al het mogelijke om u zo snel mogelijk een betere ervaring te geven. Goeten Els
Dank voor de reactie.
Reputatie 2
Badge
Hey Martin,

Dat zou inderdaad leuk zijn, maar intussen moeten we het doen met een half afgewerkte versie zonder de vorige te kunnen gebruiken natuurlijk :)

Zal wel afwachten en intussen schakelen tussen pc en decoder.
Had graag een standpunt gehad met de plannen en eventuele datum tegen wanneer ze bepaalde features verwachten. Zo veel werk zal het niet meer zijn als men het al gebruikt als definitieve versie voor iedereen :)

Dan mag ik me tot de gelukkige prijzen dat die versie er bij mij niet opstaat, en dat ik het met de gewone versie moet doen.đŸ•”đŸœ

Reageer