Beantwoord

Problemen programma verwijderen

  • 8 March 2019
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Elke keer als ik een gekeken programma verwijder, staat dit de volgende dag terug bij de opnames.
Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2019, 17:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is momenteel een gekend probleem, om dit te voorkomen kan je best pas na 24 uur de opname verwijderen.
Het is ook zo met opnames die er al dagen of weken opstaan. die gewoon terugkomen, een probleem die al jaren aansleept?Beetje vreemd wel!
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met voorbeelden van opnames die telkens terug komen?
ik geloof dat je dit fenomeen ook voor hebt als er geen 3 tal episodes van deze opnames in de opname lijst staan hebt.
Sinds enkele maanden heb ik dit probleem ook : dagelijks moet ik verschillende opgenomen programma's terug verwijderen die ik gisteren al had verwijderd.

Wanneer wordt dit probleem opgelost ?
Dit is een bekende bug. Momenteel wacht je best minstens tot 24u na opname met het verwijderen van de betreffende opname.
Ik vind het vreemd dat dit probleem al maanden aansleept zonder dat hier blijkbaar de nodige urgentie aan besteed wordt. Dit probleem is zeer vervelend, vooral met opname van programma's die dagelijks worden uitgezonden (en opgenomen), telkens moeten we nagaan of dit al bekeken werd of niet.

Wanneer wordt dit probleem opgelost ?

Reageer