Beste, sinds 2 maanden zijn we nieuwe klant bij proximus na 20 jaar telenet, en jammer genoeg ervaren we al problemen.
De hele week kon er niets opgenomen worden op de v5 decoder zonder harde schijf. Zo konden we bvb de eindaflevering van Eigen Kweek niet opnemen.
Er kon ook niks gewist worden van bestaande opnames.
Als we kijken naar tv ervaren we dagelijks een zwart beeld van enkele seconden, en sommige opnames haperen in beeld en geluid.
Vandaag heb ik de decoder gereset, en de cookies gewist, nu kan ik wel opnames doen, maar als dit maandelijks moet gebeuren vind ik dit wel een probleem.
Hopelijk kunnen jullie deze problemen verhelpen, en de gemiste opnames terugzetten.
Vandaag heb ik ook ontdekt dat onze vaste telefoon ook niet werkt, rood knipperend licht bij telefoon op onze modem.....
Een ontgoochelde nieuwe proximusgebruiker...
Bladzijde 1 / 1
Kristof, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klatnennummer doorsturen? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Technieker is langs geweest.
Alles werkt terug.
Bedankt voor de snelle service.
Alles werkt terug.
Bedankt voor de snelle service.
Heel blij dit te horen Kristof! Fijn weekend! Grtjs, Charlotte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.