Vraag

problemen met TV (HD)

  • 30 August 2019
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

sinds enkele dagen (verergert nog) kunnen we zenders niet meer ontvangen
ik denk vb aan VRT en Canvas (HD en niet HD)
beelden lopen door mekaar en bij het switchen vindt TV de post niet en kleuren lopen door elkaar
technieker is al hier geweest maar probleem ligt niet aan decoder of dergelijke
opgenomen programma's kunnen we ook niet bekijken (vanaf begin augustus)
blijkbaar probleem te wijten aan onweer ? ik zou niet weten welk
zijn er nog mensen met deze problemen in Pelt (Noord-Limburg) centrum Neerpelt
TV kijken is een marteling geworden

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
@Willy Claes Ik heb je lijn uitgemeten en zie geen problemen , dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem. Het probleem zal dus tussen je modem en decoder zitten.
Hoe is je modem en decoder verbonden? Heb je al eens alle toestellen herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Reageer