Skip to main content
Al enkele dagen heb ik grote problemen met inloggen my proximus ; men heeft mij al enkele malen van wachtwoord doen veranderen en nu kan ik zelfs mijn mail niet meer lezen x
Dag Jan,



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.



Met vriendelijke groeten

Koen
Beste Koen



Tel 02***

Klantennummer 1***

contact ***@proximus.be



[Edit Wim]
hallo Jan Roelants,



TIP:

Het is altijd het beste uit veiligheid van op een openbaar forum geen privé gegevens te posten, maar als je die toch moet doorsturen omdat er achter gevraagd wordt door iemand van de Proximus medewerkers, dan doe je dit veilig door een Privébericht te sturen (klik hier) naar hen.

groeten,

Martin.
IK BEN HOPELOOS KENT IEMAND MR SWIJSSEN ,
Als je hiermee iemand van Proximus bedoelt vraag het dan eens aan Proximus via een

👉Privébericht (klik hier)👈
Ik heb hetzelfde probleem, kan plots niet meer inloggen op mijn webmail. Paswoord zou zogezegd verkeerd zijn, maar dat kan niet (staat autosaved). Als ik nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik melding dat er een link naar mijn e-mail adres is gestuurd. Niet echt handig, vermits ik daar net niet in kan. Wat kan ik doen?
hi Sophie



kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via prive?

dan kijk ik je mailadres na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag Jonathan,

Het is in orde ondertussen, heb het gevonden. ;-)



Mvg

Reageer