Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Proximus


Forum|alt.badge.img+2
Al enkele dagen heb ik grote problemen met inloggen my proximus ; men heeft mij al enkele malen van wachtwoord doen veranderen en nu kan ik zelfs mijn mail niet meer lezen x

Beste antwoord door Sophie

Ik heb hetzelfde probleem, kan plots niet meer inloggen op mijn webmail. Paswoord zou zogezegd verkeerd zijn, maar dat kan niet (staat autosaved). Als ik nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik melding dat er een link naar mijn e-mail adres is gestuurd. Niet echt handig, vermits ik daar net niet in kan. Wat kan ik doen?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 8 maart 2019
Dag Jan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • 147 reacties
  • 8 maart 2019
Beste Koen

Tel 02***
Klantennummer 1***
contact ***@proximus.be

[Edit Wim]

Martin
  • 33076 reacties
  • 8 maart 2019
hallo Jan Roelants,

TIP:
Het is altijd het beste uit veiligheid van op een openbaar forum geen privé gegevens te posten, maar als je die toch moet doorsturen omdat er achter gevraagd wordt door iemand van de Proximus medewerkers, dan doe je dit veilig door een Privébericht te sturen (klik hier) naar hen.
groeten,
Martin.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • 147 reacties
  • 8 maart 2019
IK BEN HOPELOOS KENT IEMAND MR SWIJSSEN ,

Martin
  • 33076 reacties
  • 8 maart 2019
Als je hiermee iemand van Proximus bedoelt vraag het dan eens aan Proximus via een
👉Privébericht (klik hier)👈

  • Rising star
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2019
Ik heb hetzelfde probleem, kan plots niet meer inloggen op mijn webmail. Paswoord zou zogezegd verkeerd zijn, maar dat kan niet (staat autosaved). Als ik nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik melding dat er een link naar mijn e-mail adres is gestuurd. Niet echt handig, vermits ik daar net niet in kan. Wat kan ik doen?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 13 maart 2019
hi Sophie

kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via prive?
dan kijk ik je mailadres na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 13 maart 2019
Dag Jonathan,
Het is in orde ondertussen, heb het gevonden. ;-)

Mvg