Skip to main content
om de 7 seconden valt beeld weg

geluid blijft doorspelen

niks aan configuratie veranderd

snelheid internet valt ook naar beneden

grts
Fred, ik heb je lijn uitgemeten en zie geen storingen, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem. Heb je reeds alle toestellen eens herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ?
ja heb ik allemaal al gedaan

vorige keer zelfde probleem en hebben ze het van bij jullie opgelost met andere software denk ik

software versie is B139 vanachter

ik vind het ook raar dat er altijd probs zijn int weekend
Vreemd, heb je dit op alle kanalen ? Heb je ook eens de hdmi kabel tussen je decoder en tv nagekeken?
alles nog eens gereset en precies opgelost

heb toch nog altijd vragen over snelheid

https://pxs.speedtestcustom.com/result/145ab1f0-3745-11e9-92f9-272f3d39e1c7

grts Fred
Het signaal dat op je modem toekomt is 100 Mbps, heb je deze test gedaan op een toestel dat met wifi verbonden staat? Wanneer je een test doet is het ook best om alle andere toestellen die met de modem verbonden staan even uit te schakelen.
ter info: Als het over wifi is dat je de speedtest.net doet zou het kunnen dat je op wifi-2.4 zit of ook met toestel dat alleen wifi G ondersteunt bv

PS eens test gedaan bij mij op wifi-2.4 :

- wireless netwerkadapter eens op 802.11 g gezet > speedtest.net = 20Mbps

- wireless netwerkadapter eens op 802.11 n gezet > speedtest.net = 66 Mbps

(dit op ongeveer 2m van de bbox)

Reageer