Beantwoord

problemen decoder kan niks meer doen

  • 13 October 2019
  • 10 reacties
  • 497 Bekeken

Ik heb al de hele avond en morgend problemen. Als ik deze uitzet en weer aan springt hij aan opende post dat opstond. Kan posten niet verzetten. Kan niet in menu. Kan niks meer doen dan alleen naar dat beeld kijken. Wil ik naar Netflix krijg ik ook foutmelding. Heb al veel langer problemen maar nu ist echt wel erg

btw ben net geopereerd aan de rug. Heb net tv nodig
icon

Beste antwoord door Martin 13 October 2019, 11:34

Bekijk origineel

10 reacties

je decoder en bbox resetten in de volgende volgorde:
  1. decoder spanningsloos zetten
  2. bbox resetten > klik hier
  3. Bbox zijn DSL lapje moet eerst continu blijft oplichten
  4. nu de decoder onder spanning zetten en volledig laten opstarten
Nu zien of het probleem opgelost is
Indien niet de decoder nog eens resetten > klik hier

Is het daarna nog niet opgelost, dan best bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 want hier op het forum komt tijdens het weekend niemand langs van Proximus zelf.

NB: na een reset van de decoder (v5 of v6 decoder) dan kun je de afstandsbediening enkel gebruiken in IR (infra rood) mode dus dit wil zeggen dat decoder en afstandsbediening elkaar moeten kunnen zien, anders moet je hem terug via decoder instellen op RF of op bluetooth, respectievelijk voor decoders type V5 of v6 decoder.
Ik heb inderdaad wifi en tv bakje opnieuw moeten installeren en nu kan ik weer kijken. Eens benieuwd of de andere problemen nu ook wegblijven. Ben al blij dat ik opnieuw kan kijken
Leuk te horen dat je opnieuw kunt TV kijken en wens ik je een zeer goed herstel na je operatie.
Prettige zondag,
Martin.
Reputatie 2
Badge
U bent niet alleen. Was bij ons gisteren ook het geval.
Reactie tijd bij het proberen te bekijken of wissen van programmas loopt al een yele tijd slecht.
Dacht dat ik op een repair profiel stond maar dit is niet het geval.
Ik heb gisteren wel via internet de opgenomen programmas kunnen bekijken (dewelke beschikbaar hiervoor zijn want niet alle opnames van gelijk welke zender kan je bekijken).
Dus wat is nu eigenlijk het oorzakelijk probleem?

Roland.
heeft proximus dan al een reden kunnen vinden van je probleem
of mss moeten ze eens een gratis happyhouse technieker bij je thuis laten komen om uit te spitten waar het probleem juist zit indien je problemen blijven opduiken
of ander zelf een happyhouse technieker aanvragen
> klik hier

NB: ik veronderstel dat de procedure die ik in mijn 2de vorige post hierboven beschreven heb, ook geen oplossing brengt.
Reputatie 2
Badge
Met alles eens op en af te zetten geraakt alles terug op gang maar dit is volgens mij niet de oplossing. Het probleem moet ergens anders liggen. Het probleem is ook terugkerend.
Als uw pc regelmatig vastloopt is er ook iets aan de hand.
Dan zou het geen slecht idee zijn volgens mij om een happyhouse aanvraag te doen, enfin aan u de keuze natuurlijk.
U bent niet alleen. Was bij ons gisteren ook het geval.
Reactie tijd bij het proberen te bekijken of wissen van programmas loopt al een yele tijd slecht.
Dacht dat ik op een repair profiel stond maar dit is niet het geval.
Ik heb gisteren wel via internet de opgenomen programmas kunnen bekijken (dewelke beschikbaar hiervoor zijn want niet alle opnames van gelijk welke zender kan je bekijken).
Dus wat is nu eigenlijk het oorzakelijk probleem?

Roland



ik ken er nog vele met zelfde probleem hoor. Allemaal hetzelfde. En ze vinden ook niks. We zijn zeker niet de enige die klagen dus het proble moet hun bekend zijn. Is het een serieuse bug of ?? Ik weet niet. Ik weet wel dat het heeeel vervelend is
heeft proximus dan al een reden kunnen vinden van je probleem
of mss moeten ze eens een gratis happyhouse technieker bij je thuis laten komen om uit te spitten waar het probleem juist zit indien je problemen blijven opduiken
of ander zelf een happyhouse technieker aanvragen
> klik hier
NB: ik veronderstel dat de procedure die ik in mijn 2de vorige post hierboven beschreven heb, ook geen oplossing brengt.

Ik ga denk ik eentje aanvragen als ik beter ben. Kan me nu haast niet bewegen. Rare is wel dat de andere 2 decorders wel naar behoren werken
die twee andere decoders zijn die van het type V5 compact mss, want ik stel hier vast dat er meer klachten komen over de V5 decoder.

Reageer