Vraag

Probleem met serieopnames

  • 3 October 2019
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb net een tv-loze week achter de rug omwille van een probleem in de Proximus straatkabine.
Gelukkig had ik nogal wat serieopnames geprogrammeerd. Deze zijn in de periode ook allemaal opgenomen.
Maar nu merk ik dat die eerder geprogrammeerde serieopnames niet meer lukken. De opnames staan wel in de planning maar er wordt niets opgenomen. Maar de opnames stonden wel in de planning. Wanneer ik ga checken in de Pickx-app staat daar dan weer wel dat de opname bezig is.
Ik slaag er ook niet in om die serieopnames eventueel te annuleren en terug in te stellen.
Merkwaardig genoeg is er geen probleem met nieuwe ingestelde serieopnames. Daar wordt wel opgenomen.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Als het probleem opgelost is in de straatcabine en je DSL lampje op de bbox continu blijft branden dan zou ik de decoder even resetten en als het hiermee niet opgelost is zullen de proxmus medewerkers je morgen wel verder helpen.
Decoder resetten ⪢ klik hier
Ik heb dit geprobeerd.
Ik kan nu wel serieopnames annuleren maar als ik diezelfde opnieuw probeer in te stellen, lukt dat niet meer.

Ook nog 's getest via de Pickx app op de GSM en daar lukt mij dit wel.
Je kunt altijd ook nog eend proberen door de bbox eens te resetten ook in geval je dit nog niet moest gedaan hebben
Hoe bbox resetten ⪢ Klik Hier

En als het dan nog niet lukt zal het voor de Proximus medewerkers zijn als ze hier seffens langskomen.
Na nog 's een reset, lijkt nu alles wel terug te werken.
👍