Ik heb rond 19u een iPhone 11 in préorder besteld, het geld is van de rekening en dan kwam er :Oeps, foutmelding, contacteer ons later terug.
Mooi is dat, jullie krijgen zo wel een bedragje bijeen😂
Als je dan ervoor belt dan moet je zelf dit doen en dat doen....terwijl de fout bij jullie zit!
Een foto van het rek.afschrift, doormailen....
Dan krijg je na X aantal tijd je eigen geld teruggestort, zonder iPhone, en kom je dan waarschijnlijk op een superlange wachtlijst wanneer je het nog eens aandurft om hem te bestellen...😖
Bladzijde 2 / 2
Ik heb mijn iphone reeds ontvangen op 4/10/2019
zo goed zien jullie alles dossiers. Ik heb via vrienden die op bureau van proximus zitten mijn dossier laten bekijken. Alle orders van 13/9 14/9 en 20/9 moeten allemaal volledig opnieuw ingelijd worden. Hoe komt het dat die mensen dat weten en jullie niet. Ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens goed informeren.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.