Bladzijde 2 / 2
FW van wiV was de 235A. Dit is momenteel de standaard FW voor dit type toestel. Ik heb nu de laatste nieuwe 310A gepushed naar de b-box. Deze wordt nu uitgerold. (Er waren echter ook geen portforwarding bugs op de 235A)
Ik heb inderdaad de 310A al een poos op mijn bbox3v+
Daarom zou het een goed optie geweest zijn moest de mogelijk ingebouwd geweest zijn om deze configuraties te kunnen opslaan en terug uploaden na een reset.
Als je van de duivel spreekt dan zie je zijn staart...…..
Ik wil juist een bestandje copieren naar de usb op mijn bbox3v+ en krijg een foutmelding dat die niet bereikbaar is !!!!!
Met de gewone Bbox3 kon het wel.
Mag ik u vragen hoe zou u volgende probleem aanpakken:
Ik heb op mijn laptop een klant die zich synchroniseert met mijn server.
Om dit te kunnen doen moet ik hem de server adress geven.
Toen gaf ik hem de externe IP adress+port en het werkte toen binnen en buiten mijn netwerk.
Nu werkt het slechts buiten.
Ik zou die graag de synchronisatie continu willen zien uitvoeren (binnen zoals buiten mijn netwerk).
Ik kan natuurlijk 2 verschillende synchronisatie laten uitvoeren. 1 met de lokale ip, de andere met de externe ip. 1 die werkt thuis, de andere buiten. Maar ik vind die oplossing niet optimaal omdat er zal altijd een van de 2 fouten melden.
Bedankt voor uw mening.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.