Beste,
Sinds kort krijg ik de melding "stream niet beschikbaar" in de Proximus pickx app op mijn GSM wanneer ik verbonden ben via mijn lokale wifi. Vroeger werkte dit zonder probleem.
Wanneer ik overschakel naar 4G werkt het wel.
De app heb ik reeds opnieuw geïnstalleerd, ook de lokatie is geactiveerd en ik ben ingelogd.
Doe ik iets verkeerd of moet ik nog iets instellen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Bladzijde 1 / 1
Heb je een bbox2 misschien
Indien wel, indien mogelijk probeer eens via zijn hotspot "public wifi" dan zou het wel moeten werken.
In ieder geval als je bbox2 hebt kunnen de proximus medewerkers je morgen wel verder helpen om deze om te ruilen voor een bbox3.
Indien wel, indien mogelijk probeer eens via zijn hotspot "public wifi" dan zou het wel moeten werken.
In ieder geval als je bbox2 hebt kunnen de proximus medewerkers je morgen wel verder helpen om deze om te ruilen voor een bbox3.
Net even nagekeken vanop afstand, en is inderdaad een bbox2. Deze zal dan best vervangen worden.
Dit zal via UPS Access gebeuren, het vroegere Kiala. Kan je via volgende tool het voor jou gemakkelijkste punt opzoeken en hier doorgeven? UPS Point Locator
Dan stuur ik een bbox3 naar dat adres op 😉
Kan je ook nog even een gsmnummer toevoegen aan jouw forumprofiel onder "Telefoonnummer"? Dan zal er daar een SMS op komen van zodra deze geleverd is.
Dit zal via UPS Access gebeuren, het vroegere Kiala. Kan je via volgende tool het voor jou gemakkelijkste punt opzoeken en hier doorgeven? UPS Point Locator
Dan stuur ik een bbox3 naar dat adres op 😉
Kan je ook nog even een gsmnummer toevoegen aan jouw forumprofiel onder "Telefoonnummer"? Dan zal er daar een SMS op komen van zodra deze geleverd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.