Zowel bij mij, mijn man en zijn werknemer werkt pickx live niet als we verbonden zijn met wifi.
Als we data opzetten gaat het wel!
Iemand hier een oplossing voor?
Bladzijde 1 / 1
Ik zie dat je een witte bbox2 hebt, waarbij momenteel problemen gekend zijn. Deze wordt dan ook best omgeruild en zal via UPS access, het vroegere Kiala, gebeuren.
Kan je met behulp van volgende tool even het voor jou gemakkelijkste punt uitkiezen? Geef gerust maar de code van het punt hier door. https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Kan je met behulp van volgende tool even het voor jou gemakkelijkste punt uitkiezen? Geef gerust maar de code van het punt hier door. https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Inderdaad want als je test via de public wifi hotspot van je bbox2 werkt het dan wel, het is maar sedert de upgrade van Pickx app naar versie 5.1.1 dat dit probleem opgedoken is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.