Ben overgestapt van een andere provider.
momenteel probeer ik pickx en werkt niet op iPad en ook niet rechtstreeks via website.
is dit een algemeen probleem ?
heb het abo tuttimus dus hierin zou alles zitten !
Bladzijde 1 / 1
TUI: Voor de meeste klanten met problemen i.v.m. Pickx kan het Proximus forumteam dit van op afstand oplossen, alleen zal het wachten zijn tot ze hier morgen terug langskomen op het forum.
NB:
* Een algemeen probleem is het niet aangezien het bv. bij mij werkt op laptop, iPad, iPhone en Android smartphone.
* Wel gekende problemen dat Proximus hier al aangegeven heeft is,
NB:
* Een algemeen probleem is het niet aangezien het bv. bij mij werkt op laptop, iPad, iPhone en Android smartphone.
* Wel gekende problemen dat Proximus hier al aangegeven heeft is,
- als je bv Pickx gebruikt via de wifi van een bbox2 modem/router via zijn hotspot "public wifi" werkt het dan weer wel
- Ook zijn er bv problemen gekend als je vanuit Spanje Pickx wilt gebruiken!
Martin,
heb donderdagavond 26 sept naar de helpdesk gebeld en daar vertelde men mij dat er een storing was en ik vroeg wanneer is die opgelost ? Maar mijnheer dit probleem is er nu al 3 weken !
viel bijna achterover en wou al terug Telenet bellen :-)
de melding is deze login is niet gekoppeld aan een Proximus account terwijl ik aanmeld met mijn myproximus account !
heb donderdagavond 26 sept naar de helpdesk gebeld en daar vertelde men mij dat er een storing was en ik vroeg wanneer is die opgelost ? Maar mijnheer dit probleem is er nu al 3 weken !
viel bijna achterover en wou al terug Telenet bellen :-)
de melding is deze login is niet gekoppeld aan een Proximus account terwijl ik aanmeld met mijn myproximus account !
Morgen kunnen ze dit volgens mij heel zeker in orde brengen want ik heb hier al heel veel de revue zien passeren die het net het zelfde voor hadden als u en dit werd door de mensen van het proximus forumteam in orde gebracht.
Martin - heb de helpdesk nogmaals gebeld en ze hebben inderdaad iets moeten activeren omdat ik nieuwe klant ben.
En nu werkt het - op de ipad wel niet zo vlot op laptop beter.
Bedankt
En nu werkt het - op de ipad wel niet zo vlot op laptop beter.
Bedankt
Bedankt voor de feedback,
Inderdaad ze moeten over het algemeen maar een setting aanpassen.
Nog een fijne zondag verder.
Inderdaad ze moeten over het algemeen maar een setting aanpassen.
Nog een fijne zondag verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.