Skip to main content
Beantwoord

Pickx app en site werken niet


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

48 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 9 september 2019
JefB schreef:

BennyVDH schreef:
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
Pickx account staat bij 'mijn producten' bij de TV, maar ik kan pickx niet gebruiken op site of app ... graag activatie/rechtzetting van mijn account; wou net op de tablet onderweg wat tv kijken en nu werkt dit gewoonweg niet ..


Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen dan kijk ik je account even na.

Geert

Edwin71
  • 22 reacties
  • 23 september 2019
BennyVDH schreef:
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!

ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 september 2019
Edwin71 schreef:

BennyVDH schreef:
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan


We kijken je account eens na. Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 september 2019
Beste,

Ik ben nieuwe klant digitale tv en krijg ook dezelfde foutmelding als hierboven. Mijn account niet gekoppeld aan Pickx .
Gelieve dit eens na te kijken aub?
Alvast bedankt.

Edwin71
  • 22 reacties
  • 23 september 2019
GeertC schreef:

Edwin71 schreef:

BennyVDH schreef:
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan
We kijken je account eens na. Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert

Gedaan

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 september 2019
Ja, heb mijn klantennummer toegevoegd aan mijn profiel

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 september 2019
@Edwin71
je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 september 2019
@Miekeness

je account is gekoppeld, kan je deze eveneens uittesten aub?

Geert

Edwin71
  • 22 reacties
  • 23 september 2019
GeertC schreef:
@Edwin71
je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert

Bedankt geert voor de hulp top service

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 september 2019
Edwin71 schreef:

GeertC schreef:
@Edwin71

je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert
Bedankt geert voor de hulp top service

Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 september 2019
Het werkt!! 😊 Hartelijk bedankt voor de hulp Geert.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 23 september 2019
Miekeness schreef:
Het werkt!! 😊 Hartelijk bedankt voor de hulp Geert.


Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2019
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@jonathandr of @ThierryW Kunnen jullie dit bekijken aub of moet ik hiervoor bellen naar de helpdesk

Martin
  • 33209 reacties
  • 3 oktober 2019
morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum en zullen dit wel verder kunnen oplossen voor u.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 4 oktober 2019
fc795861 schreef:
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@jonathandr of @ThierryW Kunnen jullie dit bekijken aub of moet ik hiervoor bellen naar de helpdesk

Dit zou nu in orde moeten zijn. Je moet dus niet naar de helpdesk bellen.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2019

Beste ,

 

Zoals  ik hier een paar keer gelezen heb kan ook ik me niet aanmelden op de pick app met de gegevens van my proximus , en kan niets koppelen aan mijn decoder.

 

Kan er iemand mij helpen aub?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 16 oktober 2019
mridimounir schreef:

Beste ,

 

Zoals  ik hier een paar keer gelezen heb kan ook ik me niet aanmelden op de pick app met de gegevens van my proximus , en kan niets koppelen aan mijn decoder.

 

Kan er iemand mij helpen aub?


hi, dit zou nu voor je moeten werken


  • 5 reacties
  • 20 oktober 2019

Beste,

 

Ook van mij werkt deze Proximus Pickx niet. Zelfde error als bovenstaande. Kan je dit ook bij mij rechtzetten?

 

Thx


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 21 oktober 2019

Delphine, kan je dit nu even testen?


  • 5 reacties
  • 21 oktober 2019

Hallo,

Via de app werkt het wel, maar als ik inlog via de site krijg ik onder live tv “geen tv programma beschikbaar”. Onder de tv gids, kan ik alle programma’s zien, ik kan klikken op de knop opnemen, maar er gebeurt niks. Kan dit ook nog opgelost worden?

Alvast bedankt


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 21 oktober 2019

@fiene Welke browser gebruik je?  Heb je de cookies en tijdelijke internet bestanden al eens verwijderd? 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 november 2019

Idem hier. Kan ook niet kijken via Pickx of Sports app. Wel sinds lang nog eens op My Proximus geweest om dan vast te stellen dat ik 17€ betaal voor een sports abbo. Wel heel duur als je dan niet ten volle kan gebruiken...


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 20 november 2019
Hewer schreef:

Idem hier. Kan ook niet kijken via Pickx of Sports app. Wel sinds lang nog eens op My Proximus geweest om dan vast te stellen dat ik 17€ betaal voor een sports abbo. Wel heel duur als je dan niet ten volle kan gebruiken...


Kan je dit nu nog even testen
de app zou nu voor je moeten werken