Beantwoord

Pickx app en site werken niet


Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door HadewychT 8 August 2019, 20:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan op je account? Normaalgezien zou je Pickx app nu moeten werken.
Ggoedenavond. Ook bij ons een gelijkaardig probleem. Een tijdje heeft Pickx gewerkt. We krijgen nu echter de melding dat de gegevens waarmee ik inlog niet de login gegevens van de beheerder zijn. Nochtans is dit wel zo. Kijken jullie dit eens na a.u.b.? Alvast bedankt.
Ter info: dit zullen de Proximus medewerkers zeker voor u verder kunnen onderzoeken als ze maandag hier op het forum terug langskomen.
Hhartelijk dank. Nog een goede avond.
Ook hetzelfde probleem hier. Geen koppeling tss Myproximus en Pickx terwijl ik de beheerder ben en alle inloggegevens correct zijn. 😮
Reputatie 7
Badge +4
Ggoedenavond. Ook bij ons een gelijkaardig probleem. Een tijdje heeft Pickx gewerkt. We krijgen nu echter de melding dat de gegevens waarmee ik inlog niet de login gegevens van de beheerder zijn. Nochtans is dit wel zo. Kijken jullie dit eens na a.u.b.? Alvast bedankt.
hi, kan je dit nu nog even proberen ?
Reputatie 7
Badge +4
Ook hetzelfde probleem hier. Geen koppeling tss Myproximus en Pickx terwijl ik de beheerder ben en alle inloggegevens correct zijn. :o
Hi, kan je dit ook even opnieuw proberen ?
Hi Jonathan,

ik heb hetzelfde probleem hier. Inloggen met admin account, maar ik krijg dezelfde melding.
Reputatie 7
Badge +4
Hi Jonathan,

ik heb hetzelfde probleem hier. Inloggen met admin account, maar ik krijg dezelfde melding.

Jan, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je ook na
@jonathandr succesvol gelukt! bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.


Hi, dit zou nu voor je moeten werken

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.
Hi, dit zou nu voor je moeten werken

Idd Thx voor de snelle oplossing.
Beste, krijg steeds de melding 'stream niet beschikbaar' als ik een programma wil bekijken.
Zowel op iphone als ipad met de laatste apple upgrade.
De app eens opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
Dit probleem sinds de nieuwe pickx app.
Is er een oplossing?
Idem Vandaag werd Tv geactiveerd maar via de app kan ik nog steeds geen tv kijken...

Is men iets vergeten activeren? Alles staat op fc798561@skynet.be
Reputatie 7
Badge +4
Beste, krijg steeds de melding 'stream niet beschikbaar' als ik een programma wil bekijken.
Zowel op iphone als ipad met de laatste apple upgrade.
De app eens opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
Dit probleem sinds de nieuwe pickx app.
Is er een oplossing?


Wanneer heb je de app de laatste keer volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Lukt het wel als je via de website wil kijken: https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live ?
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?

Reputatie 7
Badge +4
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?


hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account na
klant nr toegevoegd. alvast bedankt

idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?

hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account na

klantnr toegevoegd
Reputatie 7
Badge +4


idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?

hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account na
klantnr toegevoegd

dit zou nu voor je moeten werken
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +4
@Lars V Ik heb je account gekoppeld. Kan je de Pickx app nog eens opnieuw testen.
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!


Pickx account staat bij 'mijn producten' bij de TV, maar ik kan pickx niet gebruiken op site of app ... graag activatie/rechtzetting van mijn account; wou net op de tablet onderweg wat tv kijken en nu werkt dit gewoonweg niet ..
Ter info: Dat zal iets voor maandag worden als de mensen van het Proximus team hier op het forum terug langkomen.

NB: voor technische problemen kun je wel altijd terecht bij de helpdesk, ook in het weekend, op het gratis nummer 0800 22 800