Ggoedenavond. Ook bij ons een gelijkaardig probleem. Een tijdje heeft Pickx gewerkt. We krijgen nu echter de melding dat de gegevens waarmee ik inlog niet de login gegevens van de beheerder zijn. Nochtans is dit wel zo. Kijken jullie dit eens na a.u.b.? Alvast bedankt.
Ggoedenavond. Ook bij ons een gelijkaardig probleem. Een tijdje heeft Pickx gewerkt. We krijgen nu echter de melding dat de gegevens waarmee ik inlog niet de login gegevens van de beheerder zijn. Nochtans is dit wel zo. Kijken jullie dit eens na a.u.b.? Alvast bedankt.
hi, kan je dit nu nog even proberen ?
Ook hetzelfde probleem hier. Geen koppeling tss Myproximus en Pickx terwijl ik de beheerder ben en alle inloggegevens correct zijn. :o
Hi, kan je dit ook even opnieuw proberen ?
ik heb hetzelfde probleem hier. Inloggen met admin account, maar ik krijg dezelfde melding.
Jan, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je ook na
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.
De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.
De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgeschakeld naar een nieuw pack, en normaal zou vrijdag, ten laatste maandag de Pickx-app actief worden, maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.
De Pickx-app staat ook nog steeds niet bij mijn producten.Hi, dit zou nu voor je moeten werken
Idd Thx voor de snelle oplossing.
Beste, krijg steeds de melding 'stream niet beschikbaar' als ik een programma wil bekijken.
Zowel op iphone als ipad met de laatste apple upgrade.
De app eens opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
Dit probleem sinds de nieuwe pickx app.
Is er een oplossing?
Beste, krijg steeds de melding 'stream niet beschikbaar' als ik een programma wil bekijken.
Zowel op iphone als ipad met de laatste apple upgrade.
De app eens opnieuw geinstalleerd maar geen verandering.
Dit probleem sinds de nieuwe pickx app.
Is er een oplossing?
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?
hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account na
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?
hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account na
klantnr toegevoegd
idem hier.. overgeschakeld van oud proximus abo naar nu het combi abonnement, de proximus store bevestigd dat mijn account prima orde is.. toch lukt het aanmelden op de pickx app niet.. geen tv kijken tot gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. mooi die nieuwe formule.. jammer dat het niet naar behoren werkt.. kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk in orde brengen ?
hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile voor je tv abo ?
dan kijk ik je account naklantnr toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?
alvast bedankt!
Pickx account staat bij 'mijn producten' bij de TV, maar ik kan pickx niet gebruiken op site of app ... graag activatie/rechtzetting van mijn account; wou net op de tablet onderweg wat tv kijken en nu werkt dit gewoonweg niet ..
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.