Skip to main content
Vraag

pickx

  • 28 december 2019
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Beste

Ben nieuwe klant ben net overgestapt van telenet naar proximus. Nu als ik naar mijn pickx app ga kan ik niet inloggen en krijg de melding dat mijn account niet gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt voor een snelle oplossing

 

This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33078 reacties
  • 28 december 2019

Als je nog maar net klant bent kan dit zijn dat het nog niet verwerkt is maar kan ook wegens een fout en in dit geval kan Proximus dit oplossen en kun je best afwachten tot maandag als de medewerkers van Proximus zelf hier terug langskomen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 december 2019

Ok alvast bedankt zal wachten tot maandag, alvast prettige feesten.

Grts David

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 30 december 2019

@diavo75 

je account is gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 december 2019

Ok bedankt da app werkt.

Prettige feesten

Grts David pypops


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 30 december 2019

Voor jou ook Prettige feestdagen David!!

 

Geert