Beantwoord

pickx

  • 12 September 2019
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Vandaag werd er bij mij een Proximus pack geïnstalleerd. Bij het openen en inloggen van de Pickx app krijg ik echter de melding dat mijn profiel niet gelinkt is om Pickx te gebruiken.
icon

Beste antwoord door WenzelR 13 September 2019, 10:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bart,
Na activatie van een lijn gaat het een 24u duren alvorens alle gegevens correct gelinkt staan op je MyProximus.
Momenteel aan je login zie ik enkel een gsm nummer gelinkt.

Ik raad aan nog even geduld te hebben. Ik volg dit morgen op, als de producten niet gelinkt zijn doe ik verder het nodige!

Verder wens ik je te bedanken voor je activatie bij Proximus.

Fijne dag nog

Grtjs

Charlotte
Bedankt Charlotte voor het duidelijke antwoord en de opvolging!
Her hetzelfde probleem. Login niet gekoppeld aan PPX account.
Dag Bart,
Na activatie van een lijn gaat het een 24u duren alvorens alle gegevens correct gelinkt staan op je MyProximus.
Momenteel aan je login zie ik enkel een gsm nummer gelinkt.

Ik raad aan nog even geduld te hebben. Ik volg dit morgen op, als de producten niet gelinkt zijn doe ik verder het nodige!

Verder wens ik je te bedanken voor je activatie bij Proximus.

Fijne dag nog

Grtjs

Charlotte


Dag Charlotte,

Net nog eens de Pickx app geprobeerd maar dezelfde melding blijft, nl “geen account gekoppeld”
Op MyProximus staan nochtans alle producten van mijn bundel vermeld.
Alvast bedankt voor het nazicht!
HIer lukt het ook nog altijd niet
Reputatie 7
Badge +3
@BartDec & @stefan_62 : Ik heb het voor jullie beiden manueel gekoppeld. Kunnen jullie nog even proberen?
@BartDec & @stefan_62 : Ik heb het voor jullie beiden manueel gekoppeld. Kunnen jullie nog even proberen?
Werkt bij mij!
Hartelijk dank!
Hier werkt het momenteel ook prima. Bedankt.

Reageer