Beantwoord

Phonemail uitschakelen vaste telefonie

  • 21 September 2019
  • 4 reacties
  • 3858 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Via nummer 1987 kan ik verschillende instellingen veranderen betreffende mijn "phonemail", maar... waar kan ik de "phonemail", (vroeger zei men: voicemail) volledig uitschakelen? het is een "dienst" die ik zeker niet wil, heb er meer last van dan wat anders.
Kortom, ik wil dus dat de telefoon blijft rinkelen ipv dat hij na 10 sec overschakelt naar phonemail.

Oh ja, en via internet: my proximus kan ik ook niets zien/veranderen want ik krijg altijd hetzelfde te zien: Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
icon

Beste antwoord door KoenN 23 September 2019, 11:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-uw-vaste-lijn-instellen.html

=
Wilt u PhoneMail volledig uitschakelen? Contacteer onze klantendienst
-> 080022800 of wachten op een reactie van Px-medewerkers op dit pubieke forum (vanaf maandag terug)
@Magistermagic heb je al eens gekeken op Myproximus of je het daar kunt uitschakelen
  • mijn producten
  • Bekijk en configureer phone line opties
Ik kan het zelf niet checken want krijg altijd een foutmelding:
⪡Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.⪢
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mistermagic,

Ik heb de phonemail opgezegd en deze staat dus niet meer actief.

Mvg, KoenN
Reputatie 2
Badge +1
Dag Mistermagic,

Ik heb de phonemail opgezegd en deze staat dus niet meer actief.

Mvg, KoenN


Hartelijk bedankt!!!