Beantwoord

Per ongeluk gewiste opnames laten terugzetten

  • 1 February 2019
  • 14 reacties
  • 2191 Bekeken

Beste,

Gisteravond rond 19.00 uur heb ik per ongeluk alle tot nu toe opgenomen afleveringen van Bates Motel gewist, 7 in totaal. Ik had ze de afgelopen weken opgenomen via de zender Q2. Ik wil ontzettend graag
weten of Proximus deze 7 afleveringen terug op onze decoder / modem kan zetten? Ik hoop echt dat
dit kan.

Veel dank bij voorbaat voor een spoedige reactie!
icon

Beste antwoord door SamuelD 4 February 2019, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Ik hoop dat een Proximus medewerker zsm zal reageren op dit forum en dat het in orde kan komen. Het is nu weekend, dus ik ga ervan uit dat een reactie van een medewerker pas voor na het weekend zal zijn. Geen probleem.

Ter extra info:

Het gaat om de zender Q2 HD (kanaal 6 op onze zenderlijst).

Bates Motel is elke zondag op die zender om 23.15 uur.

Voor de komende zondagen (3 feb en 10 feb) heb ik de opnames gewoon ingesteld.

Het gaat enkel om de eerste 7 afleveringen van de afgelopen 7 weken.

Zondag 16 dec 2018 - afl 1
Zondag 23 dec 2018 - afl 2
Zondag 30 dec 2018 - afl 3
Zondag 6 jan 2019 - afl 4
Zondag 13 jan 2019 - afl 5
Zondag 20 jan 2019 - afl 6
Zondag 27 jan 2019 - afl 7

Bij voorbaat hartelijk dank!
Reputatie 5
Badge +3
Beste, dit zal zekers worden gelezen en opgelost, ook kan dat in het weekend worden rechtgezet, als je een antwoord krijg zal je wel je decoder moeten herstarten.
Je kan ook een privébericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg.
Inderdaad dat kunnen de mensen van het Prox team verwezenlijken, als de opnames niet ouder zijn dan 60 dagen, dus straks als ze terug op het forum langskomen zal dat wel in orde komen ☺️
Heb nog geen reactie van een Proximus medewerker ontvangen. Ik zal wachten tot na het weekend ...
ook niet op je privébericht!
of zoals je zegt wachten tot maandag (zondag wordt er niet gereageert) en als er maandag geen geen reactie komt kun je nog altijd een privébericht sturen met de link naar je post hier, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/per-ongeluk-gewiste-opnames-laten-terugzetten-46792
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +3
Er kunnen geen opnames meer worden toegevoegd als deze niet verdwenen zijn door toedoen van een storing van onze kant.
Dit klopt niet, WenzelR! Het terugzetten na per ongeluk wissen door de klant zelf kan wél binnen de 60 dagen. Ik hoor dat van verschillende kanten en lees dat trouwens ook op het forum hier van mensen die precies hetzelfde hebben voorgehad en ook van Martin en jdm_01 (zie boven). Dus wat jij hier beweert is niet correct.

En wat een arrogantie zeg om je eigen reactie te "liken" en vervolgens jezelf als beste antwoord aan te duiden. Dat hoort de starter van het topic te doen (ik dus). Nu heeft mijn topic onterecht een slotje door jouw toedoen, terwijl het na het weekend nog behandeld moet worden.

Daar kan ik dus echt niet tegen! Hou daar eens mee op ... en haal het onterechte slotje eraf ...
Reputatie 5
Badge +3
Er kunnen geen opnames meer worden toegevoegd als deze niet verdwenen zijn door toedoen van een storing van onze kant.
Inderdaad bij mij werden de opnames terug geplaatst omdat ze na opgenomen te zijn plotseling waren verdwenen uit mijn opnamelijst. Dus het lag telkens aan Prox.
Met gewiste opnames door de klant heb ik geen ervaring.

mvg
jdm_01
Er staan diverse topics hier op het forum van mensen die per ongeluk zelf hun opnames gewist hadden en Proximus die ze weer kon terugzetten, als het maar binnen de 60 dagen was.

Het is mogelijk, want mijn opnames vallen nog binnen de 60 dagen.

Dus wat WenzelR zogezegd beweert is gewoon onjuist. Dat irriteert me. En dan ook nog een slotje op mijn topic zetten en daarmee is voor hem de kous af. Nou, echt niet ...

Links naar topics als voorbeeld:

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/per-ongeluk-gewiste-opnames-terugzetten-45810

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/per-ongeluk-opname-verwijderd-45664

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/opnames-per-ongeluk-gewist-45362

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/opname-per-ongeluk-gewist-45883

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/opname-per-ongeluk-gewist-kan-ik-ze-nog-ergens-terugvinden-44983
Ik heb het profiel van WenzelR eens nader bekeken. Aanwezig op het forum als Proximus support medewerker sinds november 2018. Je moet eens zien hoe vaak hij mensen afscheept met een antwoord dat iets zogezegd niet mogelijk is (terwijl dat wel zo blijkt te zijn). Nadien "liked" hij zijn eigen reactie en zet er zelf een slotje op, net als bij mij. Zo, kous is af voor WenzelR ... Ik denk dat dit met het behalen van badges te maken heeft.

Ik vrees dat deze persoon net die ene rotte appel is in de fruitmand van het Proximus forum.

Ben zelf al 6 jaar aanwezig op het forum en heb nooit problemen met medewerkers ondervonden. Ben altijd zeer tevreden en ik bedank ook altijd voor de service of het gegeven advies.

Sorry Wenzel, je hebt de verkeerde voor je. Ik ga dit aankaarten bij de juiste persoon. Je kan mensen op een officieel Proximus forum nou eenmaal niet doodleuk afschepen met foutieve informatie.

Oh ... en natuurlijk zorg ik er na het weekend voor dat mijn gewiste opnames er weer gewoon opstaan 😀
Kijk eens hier hoe 17 dagen geleden ene Sofie op dezelfde wijze door WenzelR werd afgescheept met precies hetzelfde probleem. Zij komt ook met voorbeelden aan.

WenzelR, doe je werk naar behoren of zoek een andere job! Niet mensen op een forum gaan plagen.

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/afleveringen-13-geboden-per-ongeluk-gewist-46658
Reputatie 7
Badge +4
Janine, het is wel degelijk zo dat we geen opnames gaan terug plaatsen de opnames weg zijn door dat je ze zelf hebt verwijderd. We zetten enkel opnames terug wanneer er een storing is of door een fout aan onze kant. Het kan zijn dat dit in het verleden wel is gebeurd, in elk geval kunnen wij dat nu niet meer doen.
Tja, ik kon het natuurlijk niet laten om jullie nog even een update te geven ...

HET IS IN ORDE GEMAAKT!!! DE AFLEVERINGEN ZIJN NETJES TERUGGEZET!!! 😀 🤣 😜

Veel dank aan de medewerkers die het deze morgen wél in orde hebben willen maken voor ons!!! Zie je wel dat het kan.

Dank u, Proximus! We knew it!

Vanavond lekker Bates Motel kijken ... 🥂
Waar een wil is er inderdaad een weg ...