Beste
Ik ben voor het eerst met mijn iPhone in het buitenland en keek al uit naar de mogelijkheden, maar ik geraak niet buiten WiFi op internet wegens: PDP identiteit niet geaccepteerd. Nochtans werd door ene Dimitri in Proximus winkel in het Zuid in Gent de Daily Travel Passport geactiveerd. Uiteraard ging meteen 2 euro van de rekening toen ik sms verstuurde, maar internet bleef ontoegankelijk. Mijn nr. is 0484 xxx xxx. Ik blijf nog enige tijd in buitenland. Zou fijn zijn als probleem werd opgelost. Groeten, Dirk Passchyn
Bladzijde 1 / 1
Dag Dirk,
Het vlugst zal je geholpen worden door te bellen naar onze klantendienst. Dat kan vanuit het buitenland naar het nummer +32 475 15 60 00. Om privacy redenen heb ik je gsm nummer gemaskeerd in je vorig bericht.
Mvg,
Wim
Het vlugst zal je geholpen worden door te bellen naar onze klantendienst. Dat kan vanuit het buitenland naar het nummer +32 475 15 60 00. Om privacy redenen heb ik je gsm nummer gemaskeerd in je vorig bericht.
Mvg,
Wim
Ik heb net hetzelfde probleem. Heb gisteren met klantendienst gebeld. Is niet opgelost.
Ter info:
verontje heeft aparte Topic opgestart hieromtrent: "Pdp niet geactiveerd"
=> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pdp-niet-geactiveerd-35177
verontje heeft aparte Topic opgestart hieromtrent: "Pdp niet geactiveerd"
=> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pdp-niet-geactiveerd-35177
pdp indentiteit niet geaccepteerd in Italië
Hoe los ik dat op blijkbaar wil of kan Proximus dat niet oplossen .
Hij Proximus is volgens hun alles inorde
Maar als ik op de forum kijk licht het probleem wel bij hun .
Ik heb en iPhone 7 en mijn vrouw een nieuwe Samsung
Alle bij de telefoons zelfde probleem
Heb al 4 of 5 keer in het buitenland geweest en telkens het zelfde probleem .
Altijd Proximus verwittigd van het probleem en telkens gingen zij het op lossen voor de volgende reis !!!!!
Dada janekes nik van waar .
Denk dat als ik nu terug in mijn welvarend landje ben ( België )
Dat ik nu toch is ga overschakelen naar een andere provider.
Weet anders niet hoe ik het kan oplosse .
Hopelijk krijg ik nu eindelijk een oplossing .
Hoe los ik dat op blijkbaar wil of kan Proximus dat niet oplossen .
Hij Proximus is volgens hun alles inorde
Maar als ik op de forum kijk licht het probleem wel bij hun .
Ik heb en iPhone 7 en mijn vrouw een nieuwe Samsung
Alle bij de telefoons zelfde probleem
Heb al 4 of 5 keer in het buitenland geweest en telkens het zelfde probleem .
Altijd Proximus verwittigd van het probleem en telkens gingen zij het op lossen voor de volgende reis !!!!!
Dada janekes nik van waar .
Denk dat als ik nu terug in mijn welvarend landje ben ( België )
Dat ik nu toch is ga overschakelen naar een andere provider.
Weet anders niet hoe ik het kan oplosse .
Hopelijk krijg ik nu eindelijk een oplossing .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.