PDP Identiteit
Ik ben al met de proximus diensten aan het bellen sinds 1 juli 2019 ! We zijn vandaag 12/10/19 en nog steeds NIKS opgelost !!!! Ik ben het zooooooo beu !
Mijn GSM wil in het buitenland NIET meer op het internet met mobiele data.
Steeds weer opnieuw de melding dat de PDP identiteit niet wordt geaccepteerd !
Bij Proximus zeggen ze steeds maar opnieuw dat alles ok is, dat het niet bij hen ligt. Ik heb alle mogelijke handelingen wel 100 keer opnieuw geprobeerd....pfffff wat nu ????
Nu kreegik de melding dat ze de tweede lijn zorg gaan inschakelen.
De mobiele data hier in België werkt perfect , enkel in het buitenland niet.
Het kan nu toch niet zijn dat dat zo lang aan sleept en nog steeds niet opgelost is ?
Mijn GSM is een iphone 7 , helemaal up to date ....
Mijn GSM wil in het buitenland NIET meer op het internet met mobiele data.
Steeds weer opnieuw de melding dat de PDP identiteit niet wordt geaccepteerd !
Bij Proximus zeggen ze steeds maar opnieuw dat alles ok is, dat het niet bij hen ligt. Ik heb alle mogelijke handelingen wel 100 keer opnieuw geprobeerd....pfffff wat nu ????
Nu kreegik de melding dat ze de tweede lijn zorg gaan inschakelen.
De mobiele data hier in België werkt perfect , enkel in het buitenland niet.
Het kan nu toch niet zijn dat dat zo lang aan sleept en nog steeds niet opgelost is ?
Mijn GSM is een iphone 7 , helemaal up to date ....
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.