ik heb een pay & go kaart gekocht voor mijn zoon en deze geregistreerd.
Nu lukt bellen wel maar mobiel internet werkt niet.
Ik zie hier dat het kan dat er iets moet aangepast worden bij Proximus zelf.
Klopt dit?
gr
Pieter
ik heb een pay & go kaart gekocht voor mijn zoon en deze geregistreerd.
Nu lukt bellen wel maar mobiel internet werkt niet.
Ik zie hier dat het kan dat er iets moet aangepast worden bij Proximus zelf.
Klopt dit?
gr
Pieter
en de instellingen staan die juist > je kunt hier eens kijken als je toestel er tussen staat om de instellingen te controleren/overlopen > http://proximus.be/toestelhulp
PS: Iemand die van proximus zelf is komt pas maandag terug langs op het forum.
Indien uw toestel correct is ingesteld kunt uw best eens bellen naar 0800 22800 technische ondersteuning want voor maandag komen hier geen Proximus medewerkers meer langs op dit publieke forum
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html
bv. apn internet.proximus.be
Pieter,
Kan je mij hiervoor even een privé bericht sturen met daarin het nummer?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.