Nee ik speel gwn draadloos op de WiFi en ik heb de bbox2 en ik weet niet hoe het komt
Mss zal het niet helpen maar ik zou toch eens proberen om de bbox te herstarten door zijn stroom 10 sec te onderbreken of mss anders eens te resetten > klik hier
Als je op een gevectoriseerde VDSL lijn zit zou je ook beter je bbox2 laten omruilen voor een bbox3.
Maar als de proximus medewerkers hier je post doornemen kunnen zij je hierbij verder helpen als er niemand van hen meer langskomt voor 22u zal het voor morgen zijn.
PS oorzaken van packet loss > klik hier
Ik weet nu niet hoe je packet loss gemeten hebt maar bvb MTR en TRACEROUTE sturen icmp pakketjes met TTL 1, 2 enzoverder richting eind host en zien of ze er een antwoord op krijgen. Op sommige backbone routers is er een beveiliging geconfigureerd om zo’n pakketjes op een bepaald packet rate te laten passeren (X per second, de rest droppen). Daardoor zijn meerdere pakketjes in deze MTR test gedropped op de transit routers. Het belangrijkst is, dat er geen packet loss is op de laatste hop (dit wil zeggen – geen pacckte loss op de volledige pad).
Alvast bedankt voor de hulp
Die bbox2 zal inderdaad best vervangen worden voor dit probleem. De omruiling zal via een UPS Access postpunt bij jou in de buurt gebeuren.
Kan je via volgende link even de code van het voor jou gemakkelijkste punt opzoeken en hier doorgeven? UPS Point Locator
De oude modem + voedingsadapter kan je daar dan terug brengen in een doos en dan krijg je een bbox3 terug, van zodra je een SMSje heb gekregen (op het nummer dat ik ook in jouw profielgegevens heb gezet).
Het probleem is opgelost ik heb gewoon de router opnieuw opgestart en de packet loss was weg en ik heb terug goed internet
Bedankt voor de feedback en blij te horen dat dit geholpen heeft.