Ik heb nu een familius pakket al enige tijd maar ik wil evtueel overstappen naar tuttimus mag ik dan ook een cadeau uitkiezen? Toen ik klant werd waren er helemaal geen aanbiedingen namelijk
Ter info: Als er hier van proximus niemand meer antwoord op je vraag voor 22u dan zal het pas voor maandag zijn als ze hier de draad weer oppakken.
Je kan wel bellen naar de helpdesk in het weekend op het gratis nummer 0800 22 800 maar mss beter afwacten tot maandag...
Beste,
je familus blijf je sowieso behouden : dat zijn je vaste producten, zoals internet, tv en telefoon.
Door het feit dat je of meer gsm’s toevoegt in het pack, wordt de algemene naam Tuttimus (familus + gsm a je pack gelinkt)
Indien er promo’s mogelijk zijn, ga je dat vernemen op moment van toevoegen (als je gecombineerd aanbod toestel + abo neemt, is dit al een voordelig aanbod)
mvg,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.