Overstap Orange naar Proximus
Ik heb onlangs de overstap gemaakt van Orange naar Proximus. Ik heb een abonnement in combinatie met een smart Phone. Het eerste probleem begon al met de levering van het toestel. Dit ging op een zaterdag geleverd worden. Ik blijf hiervoor een ganse dag thuis, maar heb niemand gezien. Ik probeerde de firma te bereiken die het toestel ging leveren maar kreeg daar niemand aan de lijn en bij de klantendienst kreeg ik simpelweg het antwoord meneer ik zou nooit een toestel online aankopen. Nu het toestel werd de zondag geleverd om 19 uur 's avonds. Wat een geluk dat ik juist thuis was. Nu het volgende probleem: mijn mobiel netwerk. Ik begrijp dat er soms een periode van 48uur kan zitten tussen de overgang van Orange naar Proximus, maar toch geen 7 dagen? Ik zit nu al constant zonder mobiel netwerk. Niemand kan mij bereiken en ik hen niet. Ik heb zeker al 10 keer de klantendienst gecontacteerd. Daar was het antwoord telkens ja meneer er is iets fout gelopen bij de overdracht. Ik moet constant mijn klantnummer van Orange doorgeven en het sim nummer. Ik ben het kotsbeu. Ben in mijn leven nog nooit zo van het kastje naar de muur gestuurd. Je zou toch meer verwachten van een bedrijf als Proximus of niet soms? Ben eens benieuwd vanaf wanneer ik mijn bundel zal moeten beginnen betalen. Echt wat een rotservice!!!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.