Vraag

Ouderlijke controle

  • 12 August 2018
  • 38 reacties
  • 2175 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Martin, aangezien wij dit net even hebben doorgegeven aan ons IT team kunnen we zeker niet zeggen dat dit een gekende reden is.
Daar kan men dit even nakijken en ons de nodige feedback doorgeven.

Ok Charlotte en bedankt,
dan wacht ik maar tot er wat feedback van IT bij u binnen gekomen is.
Mvg,
Martin
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Peter! Fijne dag nog toegewenst.
Reputatie 2
Badge
Ik was eerst wat misnoegd toen ik een tijd geleden via mail dit probleem aankaartte bij Proximus: ik kreeg geen enkele reactie... Maar blijkbaar is dit Proximus-forum het geknipte middel om met Proximus te communiceren. Bedankt dan ook voor de snelle reactie (en de snelle oplossing).
Reputatie 7
Badge +4
Martin, aangezien wij dit net even hebben doorgegeven aan ons IT team kunnen we zeker niet zeggen dat dit een gekende reden is.
Daar kan men dit even nakijken en ons de nodige feedback doorgeven.
Reputatie 2
Badge
Geen idee, Charlotte vertelde dat het it-team daar eens ging naar kijken. En ik stel nu net vast dat de PC weer werkt! Joehoe! 😃 Hopelijk blijft het ook zo...
Is er dan een gekende reden waarom dit niet werkt ?
Reputatie 2
Badge
Okido, bedankt Charlotte, ik wacht dus nog effe af. Groetjes.
Reputatie 7
Badge +4
Peter, ik heb je ondertussen reeds geantwoord.
Reputatie 2
Badge
Okido Martin. En bedankt Charlotte, heb net een privé naar jou gestuurd.
Reputatie 7
Badge +4
Peter, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan laten wij dit zo snel mogelijk door ons IT team nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik zou dan gewoon afwachten tot iemand van het proximus team hier langskomt, mss moeten ze andere software pushen op de modem enfin 't is maar een gissing van mij...…
Ik kan wel zeggen dat ik nog hoor van andere mensen dat ze af en toe problemen hebben met de goed werking van ouderlijk toezicht ….!
Reputatie 2
Badge
Wel, heb ik allemaal geprobeerd, zelfs een factory reset... zonder resultaat...
😓
misschien eens de bbox heropstarten of desnoods als dit niet helpt resetten om te zien of het dan wel terug lukt.
NB:
Heropstarten = de stroom even 5 seconden onderbreken.
resetten = https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Bij een reset moet je wel deze instellingen van ouderlijk toezicht opnieuw invoeren.

Reageer