Ouderlijke controle
Ik gebruik al geruime tijd de optie "ouderlijke controle" van mijn bbox3. Werkt heel goed... of beter: werkte... De toestellen van onze jongste huisgenoten zijn al een hele tijd op bepaalde tijdstippen van de dag mooi rood ingekleurd, waardoor ze dus niet kunnen internetten. Maar sinds een paar weken werkt dat systeem voor geen zier meer! Heb al mails gestuurd naar proximus, maar ik denk dat ze daar de "client control" van hun modem helemaal rood hebben gezet... Iemand met hetzelfde probleem? En hoe oplossen?
Bladzijde 2 / 2
Daar kan men dit even nakijken en ons de nodige feedback doorgeven.
Ok Charlotte en bedankt,
dan wacht ik maar tot er wat feedback van IT bij u binnen gekomen is.
Mvg,
Martin
Ik was eerst wat misnoegd toen ik een tijd geleden via mail dit probleem aankaartte bij Proximus: ik kreeg geen enkele reactie... Maar blijkbaar is dit Proximus-forum het geknipte middel om met Proximus te communiceren. Bedankt dan ook voor de snelle reactie (en de snelle oplossing).
Martin, aangezien wij dit net even hebben doorgegeven aan ons IT team kunnen we zeker niet zeggen dat dit een gekende reden is.
Daar kan men dit even nakijken en ons de nodige feedback doorgeven.
Daar kan men dit even nakijken en ons de nodige feedback doorgeven.
Geen idee, Charlotte vertelde dat het it-team daar eens ging naar kijken. En ik stel nu net vast dat de PC weer werkt! Joehoe! 😃 Hopelijk blijft het ook zo...
Okido, bedankt Charlotte, ik wacht dus nog effe af. Groetjes.
Okido Martin. En bedankt Charlotte, heb net een privé naar jou gestuurd.
Peter, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan laten wij dit zo snel mogelijk door ons IT team nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik zou dan gewoon afwachten tot iemand van het proximus team hier langskomt, mss moeten ze andere software pushen op de modem enfin 't is maar een gissing van mij...…
Ik kan wel zeggen dat ik nog hoor van andere mensen dat ze af en toe problemen hebben met de goed werking van ouderlijk toezicht ….!
Ik kan wel zeggen dat ik nog hoor van andere mensen dat ze af en toe problemen hebben met de goed werking van ouderlijk toezicht ….!
Wel, heb ik allemaal geprobeerd, zelfs een factory reset... zonder resultaat...
😓
😓
misschien eens de bbox heropstarten of desnoods als dit niet helpt resetten om te zien of het dan wel terug lukt.
NB:
Heropstarten = de stroom even 5 seconden onderbreken.
resetten = https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Bij een reset moet je wel deze instellingen van ouderlijk toezicht opnieuw invoeren.
NB:
Heropstarten = de stroom even 5 seconden onderbreken.
resetten = https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Bij een reset moet je wel deze instellingen van ouderlijk toezicht opnieuw invoeren.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.