Skip to main content

Blijkbaar blijven, na het wijzigen van login-gegevens, in de Pickx-app de oude login-gegevens gewoon van kracht zolang de Pickx-app niet wordt afgesloten?  Is er mogelijkheid om je af te melden op alle toestellen die open staan (al dan niet vanop afstand door Proximus zelf) ?

Het loskoppelen via het Menu op TV is geen oplossing blijkbaar.

als je de app opnieuw installeert ook niet?

 


@Raymond L 

De toestellen die gekoppeld zijn aan een my Proximus login kunnen we helaas niet verwijderen.

Als ik het goed begrijp heb je dus de my proximus login aangepast?

 

Geert


@ Martin : De app opnieuw installeren helpt niet.  (integendeel; zo dien je 30 dagen te wachten alvorens terug het toestel te kunnen activeren). 

@ GeertC : de login van My Proximus werd inderdaad aangepast maar het vreemde is dat app gewoon blijft werken op een toestel, zolang er hier niet wordt afgemeld onder de oude gegevens.  Ontkoppelen van toestel heeft voor gevolg dat er bij maximum van de toestellen op dat toestel ook (met de oude login-gegevens) een lijst verschijnt om een ander toestel (met wel de correcte login gegevens) te verwijderen.  Vandaar mijn vraag om toch ergens een “Master-user” (wat My Proximus toch mag zijn) te kunnen gebruiken om alle toestellen af te melden.


@Raymond L Ik zie dat er momenteel 4 toestellen gekoppeld staan aan je Pickx app, dit wil dus zeggen dat je nog 1 vrije plek hebt om een toestel te koppelen. Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt? Ik zie niet direct iets verkeerd met je myproximus account of het aantal apparaten dat hieraan gekoppeld zijn. 


@SamuelD : probleem is dat1 toestel van die 4 niet langer onder mijn beheer valt, maar het wijzigen van de log-in gegevens blijkbaar  niet voldoende is om zelf de toegang te bepalen. Cocreet: het betreffende toestel ontkoppelen lukt maar kan door gebruiker gewoon terug toegevoegd worden zolang de app erop blijft open staan, ook al is dat onder de oude log-in gegevens.   Toch alvast bedankt voor het nazicht.


@SamuelD : probleem is dat1 toestel van die 4 niet langer onder mijn beheer valt, maar het wijzigen van de log-in gegevens blijkbaar  niet voldoende is om zelf de toegang te bepalen. Cocreet: het betreffende toestel ontkoppelen lukt maar kan door gebruiker gewoon terug toegevoegd worden zolang de app erop blijft open staan, ook al is dat onder de oude log-in gegevens.   Toch alvast bedankt voor het nazicht.

Kan je mij via privé bericht even laten weten over welk toestel het juist gaat, stuur dan ook even je persoonlijke gegeven, adres en klantennummer zodat ik dat kan verifiëren.


De app cache leegmaken kan ook helpen. Voor Android tablets,smartphones zie hier:  https://nl.wikihow.com/De-cache-van-een-Android-leegmaken voor IOS: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/


Je zou ook de appcache kunnen leegmaken voor Android smartphones: https://nl.wikihow.com/De-cache-van-een-Android-leegmaken en voor IOS smartphones en tablets: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/


Reageer