Vraag

opnames staan er niet op

  • 26 September 2019
  • 11 reacties
  • 346 Bekeken

Goedemiddag,

We hebben al twee weken na elkaar geen opname van Temptation Vips.
De eerste twee keer hebben we dan de afleveringen gekocht. Die van vrijdag was dan ook nog niet compleet. De laatste vijf minuten ontbraken.
Nu deze week neemt hij ineens huizenjagers niet meer op.
Ons klantnummer is 615235314.
Kunnen jullie ons hier mee verder helpen aub?
En zouden we onze credits ook terug kunnen krijgen aub?

met vriendelijke groeten,
Kristel Koeken

11 reacties

Zie je de opnames dan wel nog via de Proximus pickx app pf we versie.
De decoder eens resetten kun je ook ondertussen een proberen klik hier
Anders als het niet lult kunnen de proximus medewerkers je hierbij wel verder helpen als ze hier de draad opnemen.
Danke je Martin voor de tip.
Helaas heeft het niet geholpen.
Kristel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kristel,

Ik keek dit net even voor je na maar ik zie geen serie opname van Temptation Vips, ik zie één manuele opname voor morgen geprogrammeerd.
Je moet rekening houden dat dit seizoen niet zoals de voorgaande Temptation seizoenen is en dus apart moet worden geprogrammeerd als serie.
Wat Huizenjagers betreft zie ik één opgenomen aflevering om 7.38u deze morgen en de rest zie ik geprogrammeerd in de volgende dagen.
Ik zie deze ook maar als serie geprogrammeerd sinds: 25/09/2019 20:04:04u (gisterenavond dus).
We hebben gisteren alles terug geprogrammeerd omdat we hoopten dat dit de oplossing zou zijn.
Hadden ook gekeken bij conflicten, maar daar stond niets bij. Daarom heeft mijn man gisteren alles geannuleerd en opnieuw ingesteld als serie opname.
Mijn man had gezien dat er woensdagnacht volgens de tv gids een aflevering van Huizenjagers stond gepland,dus die had er dan moeten opstaan aangezien hij woensdagavond serie opname had ingesteld.
En dit is niet het geval. Dus zijn we opnieuw genoodzaakt om de gemiste afleveringen te kopen.
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Kristel,

Temptation VIPS staat allesinds niet als serie ingesteld, maar gewoon de aflevering van morgen staat geprogrammeerd.
Tot 36u kan je via TV replay ook programma's terugbekijken.
Dan hoef je deze niet aan te kopen. Via de TV gids een dagje teruggaan en dan kan je dit herbekijken.
Hey,

Terug hetzelfde probleem. Huizenjagers van gisteren staat er niet op.
Kan dit nagekeken worden aub?

Kristel
Reputatie 7
Badge +4
Hey,

Terug hetzelfde probleem. Huizenjagers van gisteren staat er niet op.
Kan dit nagekeken worden aub?

Kristel

hi , ik kijk om deze opname toe te voegen
Ggoedemorgen,

Bbedankt voor de Huizenjagers. Nu staat luc alloo er weer niet op met de wegpolitie.
Wat gebeurt er eigenlijk. Wij hebben dit nooit gehad en nu het een na het ander.

Kristel
mss moet je toch eens proberen om de decoder en de bbox te resetten, indien je dit nog niet moest gedaan hebben.
Hoe bbox resetten ⪢ Klik Hier
Decoder resetten ⪢ klik hier
Net nog eens gedaan. Opname staat er niet bij.
We hebben dit vorige week ook al gedaan.
Kkunnen jullie de opname erbij zetten aub?
En toch even kijken wat er altijd fout loopt?
Dank je wel
GGroetjes,
Kristel
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie hier de laatste reboot van je decoder in april. Kan je eventueel toch nog eens opnieuw proberen via deze procedure :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Het is zeer belangrijk dat dit correct gebeurt zodat de communicatie tussen de toestellen onderling en naar onze servers toe zeker in orde is.

Reageer