Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1096 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Bij iPhone 6 ook update gehad en daar ook geen meldingen , is alleen op de iPhone 8 die update had naar de 13 en nog iets 

ga eens kijken hoe ik Norton krijg gecontacteerd om mijn probleem uit te leggen want de betalende VPN die valt ook tekens  weg Na een tweetal uren en moet iIk die eigenhandig terug te gaan verbinden dus ook niet zinvol vrees ik

 

https://support.norton.com/sp/nl/nl/secure-wifi/current/contact

 

Reputatie 3
Badge +1

Je zijt me voor want ik wou je al vragen waar vind ik om Norton te contacteren :)

Reputatie 3
Badge +1

Snap ik dat Proximus geen compensatie kan aanbieden en vroeg ik alleen of proxumus misschiens eens zijn Norton aanbieden niet kan aanpassen dit na overleg proxumus /Norton natuurlijk 

zodat de klanten dan weten van ok ik neem Norton Security bij Proximus voor bepaald bedrag maar dan ben ook beschermd en niet dat ze nog extra abbonement bij Norton bovenop de prox abb moeten nemen


 

Reputatie 3
Badge +1

Het lijkt terug in orde maar niet dankzij Proximus ook al deden sommige wel hun best om te helpen maar ze wisten zich geen raad ermee en al ze zeiden had ik eerder al geprobeerd dus heb zelf moeten blijven zoeken en gisteren toch maar terug in die VIP VPN app gegaan maar als de abbonement nemen moest aanklikken ben ik vlak daaronder op ‘nu niet ‘ gaan klikken en tot eigen verbazing was ik evengoed beveiligd met VIP VPN ! Ben gaan nakijken en neen geen abbonement afgesloten of zo

maar is terug groen de Norton securety en heb sinds gisteren geen meldingen van aanvallen gehad die ik eerder elke half uur kreeg 

 

Reputatie 3
Badge +1

Verder ook wel veel In my Norton gezeten en daar zie ik wel vreemde dingen zoals paar abb securetys 5 waar dan telkens 1 licentie in gebruik is ! Drietal Norton paswoord manager 

zijn telkens andere want elk heeft een andere pincode of paswoordsleutel of hoe dat ook noemt 

als Proximus paar maal ernaar vroeg gaven ze zelfs daarop geen antwoord of gingen er niet op in en vermoedelijk omdat ze zelf niet weten wat antwoorden erop 

is dus raadsel wat het allemaal kan betekenen 

Reputatie 3
Badge +1

Dit was normaal altijd groen dus veilig 

Reputatie 3
Badge +1

Secure VPN is nogal projzig en vond Norton aan proxumus betalen al genoeg zijn 

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk niet ik licensie 1 pas kan hebben en de 5 heb ik al paar jaren !

is raadsel waarom ik zowel 5 en 1 hebt want tenslotte heb ik Norton enkel voor 3 apparaten nodig waarvan twee zelfs weinig aan staan dus zeker niet meer dan 5 nodig !

 

Reageer