Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1096 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dat aangetast WiFi is dan weer wel veilig met die apart abbonement van VPN erbij 

weer manier van Norton om het weer wat duurder te maken lijkt me ?

norton mobile van Proximus van vb 5 licensies aan 5€ maandelijks is niet langer voldoende maar moet er de VPN Security die 42,99€ jaarlijks kost te nemen en dit word mij helaas te veel en te duur 

 

kijk of Proximus zijn klanten gezien de nieuw omstandigheden een passende oplossing bied met vb 1 of 2€ boven de bestaande 5€ Die we elke  maand betalen ?

Reputatie 7
Badge +4

Maria, 

 

Proximus gaat Norton dan wel aanbieden, maar als Norton een update gaat lanceren of een wijziging in zijn product gaat uitvoeren, dan kan Proximus daar helaas ook niets aan doen. Dus een compensatie hiervoor zal via de administratieve dienst helaas ook niet mogelijk zijn. 
 

Je lijn zelf meet allesinds goed, dit is iets wat wij je wel kunnen garanderen. :relaxed:

Reputatie 3
Badge +1

Aan Proximus nog gestuurt dat ik vermoed dat hun Norton mobile Security van 5€ per maand aan Proximus betalend niet langer werkt zonder de andere Norton VPN Security dat 42,99€ per jaar kost en aan Norton moet betalen en zij antwoorden mij dat dit klopt !

 

martin mijn man heeft mijn oude iPhone 6 i. Gebruik en ook hij heeft deze probleem niet ! 
gewoon de oude versie Norton die we allemaal kennen en velen v ons hebben

maar ik zie Ind dat iOS op mijn iPhone 8 reeds iOS 13.4 is 


en iPhone 6 

heeft 12.4.3

 

Reputatie 3
Badge +1

Kan dat hiermee iets te maken heeft ?

iphone 8 Norton scherm is geworden 

 

Reputatie 3
Badge +1

iPhone 6 is

 Geen betalende VPN dus

ik wil de normale Norton verder gebruiken en niet dat ik twee Nortons moet combineren om een werkende Norton te hebben !!!

5€ voor 5 licensies aan proxumus maandelijks + 42,99€ jaarlijks aan Norton zelf !!

dit kan ik financieel niet meer aan want vele kleintjes maken het groot ! Te groot in mijn geval !!

Reputatie 3
Badge +1

Oja welk WiFi ik gebruik maakt niet uit ! De plubic  WiFi of de  WiFi 5.4 …. of de andere wifi

geeft Zelfde resultaat dus 

Reputatie 3
Badge +1

Op chat gevraagd 


 

 

Reputatie 3
Badge +1

Waarom iPhone 8 wel en iPhone 6 niet ?

jullie ook niet en ik wel ? Was niet op Norton geweest en had niets gaan installeren of zo ?

kreeg plots die melding op beginscherm en zo ben ik naar ik naar mijn Norton app gaan kijken en

 Thans kreeg ik vandaag toch weer deze melding 

Snap er gewoon niets van daarmee al de foto’s erbij in hoop jullie hier aan uit geraken 

Reputatie 3
Badge +1

Als Norton in mijn geval niet langer werkt zonder de extra Norton VPN Security dan misschiens beste om abbonemt  te stoppen !

alrijd jammer dat iets dat jarenlang goed werkt en al je gsm’s en laptop beschermd zjjn dat het moet weghalen ! Over 6 dagen stopt deze gratis probeer periode en ga ik automatisch 42,99€ moeten betalen ! Moet minstens dag eerder stoppen want anders vetaal ik zei Norton hierover 

kan je Norton zelf daarover niet aanspreken 

Ik heb eens geüpdatet van iOS12.4.2 naar iOS12.4.3 en heb nog altijd geen zo’n melding gekregen van Norton dat mijn gegevens zichtbar zijn voor aanvallers. 

Reputatie 3
Badge +1

Bij iPhone 6 ook update gehad en daar ook geen meldingen , is alleen op de iPhone 8 die update had naar de 13 en nog iets 

ga eens kijken hoe ik Norton krijg gecontacteerd om mijn probleem uit te leggen want de betalende VPN die valt ook tekens  weg Na een tweetal uren en moet iIk die eigenhandig terug te gaan verbinden dus ook niet zinvol vrees ik

 

https://support.norton.com/sp/nl/nl/secure-wifi/current/contact

 

Reputatie 3
Badge +1

Je zijt me voor want ik wou je al vragen waar vind ik om Norton te contacteren :)

Reputatie 3
Badge +1

Snap ik dat Proximus geen compensatie kan aanbieden en vroeg ik alleen of proxumus misschiens eens zijn Norton aanbieden niet kan aanpassen dit na overleg proxumus /Norton natuurlijk 

zodat de klanten dan weten van ok ik neem Norton Security bij Proximus voor bepaald bedrag maar dan ben ook beschermd en niet dat ze nog extra abbonement bij Norton bovenop de prox abb moeten nemen


 

Reputatie 3
Badge +1

Krijg via chat van Proximus dit

 

Reputatie 3
Badge +1

Thans betaal ik Norton 5licencies

 

Reputatie 3
Badge +1

Norton zelf zegt

erop dat mijn Norton via Proximus gaat en ik dus bij Proximus moet zijn daarvoor !

wat is toch loos 

En tot nu toe komen er van anderen op het forum hier ook geen melding die het zelfde al voorgehad hebben.
Mss zijn er ondertussen bij Proximus al meer van die meldingen binnengekomen en kunnen ze u maandag meer info verstrekken.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoop ook Martin en dat ze ook uitleggen wat ze bedoelen dat Norton niet aktief zou zijn

Reputatie 3
Badge +1

Bij Norton app lees dat abb aktief is thans 

 

Reputatie 3
Badge +1

bij mijn andere iPhone zijn er ook geen problemen ! Is enkel iPhone 8 dus 

niet leuk althans en begin er nu mooi genoeg van te hebben !

kreeg mail van vriend die ook al zei hij kreeg gele vakje bij ontvangen mail van mij waar stond dat mijn bijlage niet veilig waren 

Reputatie 3
Badge +1

Heb hier de iOS 13.2

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Op iPhone 6 is iOS12.4.3 

heb daar geen problemen 

iPhone 8 is iOS 13.2 en wel dus problemen 

Reputatie 3
Badge +1

Die melding norton krijg ik om de haverklap !

ben dan niet Aan surfen maar krijg ze ook zonder iets te doen !
 

weet nog altijd niet wat ze op chat nu bedoelden met ze zien geen actieve Norton ??

betaken die ik thans wel daarvoor

 

en ik lees dat Security 5

en Security 1 heb ?

wat zou dit betekenen ?

 

Reageer