Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1096 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

kan je Norton zelf daarover niet aanspreken 

Ik heb eens geüpdatet van iOS12.4.2 naar iOS12.4.3 en heb nog altijd geen zo’n melding gekregen van Norton dat mijn gegevens zichtbar zijn voor aanvallers. 

Reputatie 3
Badge +1

Als Norton in mijn geval niet langer werkt zonder de extra Norton VPN Security dan misschiens beste om abbonemt  te stoppen !

alrijd jammer dat iets dat jarenlang goed werkt en al je gsm’s en laptop beschermd zjjn dat het moet weghalen ! Over 6 dagen stopt deze gratis probeer periode en ga ik automatisch 42,99€ moeten betalen ! Moet minstens dag eerder stoppen want anders vetaal ik zei Norton hierover 

Reputatie 3
Badge +1

Waarom iPhone 8 wel en iPhone 6 niet ?

jullie ook niet en ik wel ? Was niet op Norton geweest en had niets gaan installeren of zo ?

kreeg plots die melding op beginscherm en zo ben ik naar ik naar mijn Norton app gaan kijken en

 Thans kreeg ik vandaag toch weer deze melding 

Snap er gewoon niets van daarmee al de foto’s erbij in hoop jullie hier aan uit geraken 

Reputatie 3
Badge +1

Op chat gevraagd 


 

 

Reputatie 3
Badge +1

Oja welk WiFi ik gebruik maakt niet uit ! De plubic  WiFi of de  WiFi 5.4 …. of de andere wifi

geeft Zelfde resultaat dus 

Reputatie 3
Badge +1

iPhone 6 is

 Geen betalende VPN dus

ik wil de normale Norton verder gebruiken en niet dat ik twee Nortons moet combineren om een werkende Norton te hebben !!!

5€ voor 5 licensies aan proxumus maandelijks + 42,99€ jaarlijks aan Norton zelf !!

dit kan ik financieel niet meer aan want vele kleintjes maken het groot ! Te groot in mijn geval !!

Reputatie 3
Badge +1

Kan dat hiermee iets te maken heeft ?

iphone 8 Norton scherm is geworden 

 

Reputatie 3
Badge +1

Aan Proximus nog gestuurt dat ik vermoed dat hun Norton mobile Security van 5€ per maand aan Proximus betalend niet langer werkt zonder de andere Norton VPN Security dat 42,99€ per jaar kost en aan Norton moet betalen en zij antwoorden mij dat dit klopt !

 

martin mijn man heeft mijn oude iPhone 6 i. Gebruik en ook hij heeft deze probleem niet ! 
gewoon de oude versie Norton die we allemaal kennen en velen v ons hebben

maar ik zie Ind dat iOS op mijn iPhone 8 reeds iOS 13.4 is 


en iPhone 6 

heeft 12.4.3

 

Reputatie 7
Badge +4

Maria, 

 

Proximus gaat Norton dan wel aanbieden, maar als Norton een update gaat lanceren of een wijziging in zijn product gaat uitvoeren, dan kan Proximus daar helaas ook niets aan doen. Dus een compensatie hiervoor zal via de administratieve dienst helaas ook niet mogelijk zijn. 
 

Je lijn zelf meet allesinds goed, dit is iets wat wij je wel kunnen garanderen. :relaxed:

Reputatie 3
Badge +1

Dat aangetast WiFi is dan weer wel veilig met die apart abbonement van VPN erbij 

weer manier van Norton om het weer wat duurder te maken lijkt me ?

norton mobile van Proximus van vb 5 licensies aan 5€ maandelijks is niet langer voldoende maar moet er de VPN Security die 42,99€ jaarlijks kost te nemen en dit word mij helaas te veel en te duur 

 

kijk of Proximus zijn klanten gezien de nieuw omstandigheden een passende oplossing bied met vb 1 of 2€ boven de bestaande 5€ Die we elke  maand betalen ?

Reputatie 3
Badge +1

Bij de Norton mobile is bijgewerkt , was eerste ik was gaan shecken en was bijgewerkt !

Bij oudere iPhone 6 is iOS 12.4.3 en daar is Norton mobile nog de vertrouwde versie

 

ik merk deze iPhone de 8 is al een update geweest en is iOS 13..2 dus wie weet daarmee iets te maken heeft zoals Martin denkt 

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan mij uiteraard altijd vergissen, maar vermoed dat aldaar (= bij “aangetast netwerk”) - de klepel hangt (= beveiligingsscan uitvoeren en wachten tot deze is voltooid)

maar dat is toch een ander probleem dan dit van@maria_074 , nee?

Ik denk dat je ergens die melding die maria krijgt kunt uitzetten op in de instellingen van de iPhone.

de melding die ze krijgt heeft toch meer iets te maken met beveiliging van wifi netwerken en die je krijgt bij wifi beveiliging zoals WEP,  enfin dat is wat ik er van denk 😉

Reputatie 7
Badge +4

En hebt u stap 2 van onderstaande ook uitgevoerd?

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v126815646

Op de iPhone 6 / ios12.4 krijg ik ook die melding niet zou dit dan met de iOS versie iets kunnen te maken hebben!

Reputatie 3
Badge +1

Verder zou ik VPN moeten klikken en dan kom ik in de App Store hierop 


Deze is 7 dag gratis en dan 42,99€ 

kwam om opklikken wat ik bewust niet deed maar bij schermafbeelding maken kwam toch melding dat abbonement aktief was gezet maar dit moet weg want ga echt niet nog een abb Norton erbij nemen ! Die via Proximus betaal is genoeg 

Reputatie 3
Badge +1

 

Reputatie 3
Badge +1

Is terug geinstalleerd 

heb die extra app VPN niet gaan instaleren en zonder VPN geeft weer aan de WiFi onveilig is 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ja deze Norton is de Norton die Proximus aanbied ! Die met 5 licensies voor 5€ per maand 

de VPN kon ik altijd aanvinken en was in deze prijs inbegrepen !

maar vanochtend veranderde het en was plots onveilig !

thans op mijn andere iPhone 6 gaan kijken en daar is alles nog zoals ervoor dus beveiligd en zonder die extra abbonement VPN  die zich plots  bij iPhone 8 is erbij gaan opdringen 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben nu bezig ermee ! Beide apps verwijdert en nu de Norton mobile dus de vertrouwde Norton terug geinstalleerd en nu zo eens kijken wat dit gaat geven 

enfin, uit het antwoord “dat ga ik eens doen” heb ik dan mss verkeerd geconcludeerd dat @maria_074 dit al zou geprobeerd hebben!

Reputatie 7
Badge +4

@Martin

Ja Geert reset gedaan maar ga

eens app wissen en

terug installeren 

Tenzij vergissing mijnentwege dacht ik nog niet gedaan

Indien het een Norton-abo via Proximus betreft, stel ik mij ook de vraag of op één of andere manier onderstaande gratis Norton VPN app niet werd gedownload en geactiveerd vanuit Apple app-store

https://apps.apple.com/nl/app/norton-secure-vpn/id1095519285

Indien ja deze misschien verwijderen en zien wat er vervolgens gebeurt (boodschap blijft of verdwijnt)

 

dat is toch al gebeurd of verlies ik hier de pedalen ☺ 

Reputatie 7
Badge +4

@GeertC

ter info

https://community.norton.com/en/forums/free-upgrade-new-norton-360-security-deluxe-really-plus

ik heb enige tijd geleden ook een dergelijke zoals in bovenstaande link vermelde popup gekregen (niet bewaard en ook niet op ingegaan)

zelf gebruik ik Norton security premium (10 toestellen) toepasbaar voor PC/laptop/smartphone/tablet

ik vermoed dat uw voorstel om app te verwijderen en terug te installeren het probleem zou moeten oplossen (= advies Norton support vermeld in een vorig bericht)

Reputatie 3
Badge +1

Ja heb iPhone 8

ik weet niet of ik dit heb ?

dit dus

tijdelijk gratis “upgrade” van Norton Security naar Norton 360 (tot einde lopende Security contract met automatische verlening) geïnstalleerd hebt, correct?

weet ik niet dus maar ik vermoed van niet 

Reageer