Skip to main content
Beste,

Sinds enkele weken ontvang ik

dagelijkse mails in Junk mail die altijd in Postvak In werden ontvangen.

Hierover contact genomen met één van de afzenders die dan zelf met Proximus

heeft contact genomen en mij met een mail het volgende meldt " Mediahuis

heeft contact hierover genomen met Proximus -eigenaar van Skynet mailbox- om na

te gaan waarom onze e-mails niet meer toekomen bij onze klanten. Zij hebben

hierbij bevestigd dat het probleem bij hen ligt.

Proximus zal ons verder op de

hoogte brengen voor een oplossing.

Mocht dit binnen afzienbare

tijd niet opgelost zijn, mag u gerust Proximus hiervan op de hoogte brengen.

"

Het is nog steeds niet

helemaal opgelost. Mag ik u vragen mij even hierover uitleg te geven. Heel

gaarne zou ik een mailadres van u ontvangen om rechtstreeks contact te kunnen

nemen.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Jony
Ter info: in het weekend komt hier op het forum niemand van het Proximus team langs, dus pas maandag kun je een reactie verwachten.



NB: Proximus is hiervan inderdaad op de hoogte, er lopen nog andere posten hier op het forum over gelijkaardige problemen ...
Hallo Martin,

Heel vriendelijk! Ik wacht en ben echt benieuwd voor de reactie maandag.

Oprecht dank

Jony
hi jony,

dit is inderdaad een gekend issue momenteel

dit is doorgegeven aan de betrokken diensten en men bekijkt dit verder

onze excuses voor het ongemak
Hi jonathandr

Bedankt voor uw antwoord. Worden we verwittigd als het opgelost is? Is het echt niet mogelijk rechtstreeks met Proximus te mailen??? Alvast bedankt

Vriendelijke groet

Jony
hi tony, vanaf er enige verandering is zal dit gedeeld worden, onder andere op het forum

je kan ons mailen hiervoor via onze support pagina als je nog verdere gegevens wil doorgeven

deze mails komen wel voor het grootste deel bij ons ook terecht dus veel extra info zal je niet bekomen via die weg
Oké. Zelf zal ik het waarschijnlijk ook wel ondervinden bij het ontvangen van de mails. Momenteel heel vervelend. Ik hoop ook automatisch van het forum bericht te ontvangen als het opgelost is.

Alvast bedankt
dit issue zou ondertussen wel al voor een groot deel moeten opgelost zijn, maar we blijven dit in de gaten houden en extra info verzamelen
Bij mij is dit inderdaad al een tijdje opgelost.

Reageer