Skip to main content
Deze mails als "ongewenste mail" of aanmaken van diverse regels helpen gewoon niet. Alles al geprobeerd.

Graag degelijke oplossing gevraagd van Proximus
ter info:

dit is het antwoord van We zijn wel degelijk bezig met een onderzoek en proberen zo snel mogelijk een oplossing te hebben. Ondertussen kan je de spam melden via



https://www.proximus.com/nl/investors/regulatory-information/abuse.html. Alle extra voorbeelden kunnen helpen om de oplossing te vinden. Alvast bedankt voor jullie geduld hieromtrent.


====================

Toelichting bij deze bovenstaande link.

Daar wordt eigenlijk het volgende gevraagd, om een Mail te sturen naar:

rtir-ift@csirt.proximus.com

met als Onderwerp: Service Abuse



Voor de inhoud van de Mail wordt het volgende gevraagd:

Please fill in the information below as correctly as possible.

-Your full name:

-Company name:

-Telephone:

-Headers:

-Evidence URLs:

-Logs or other evidence of abuse:

-

-Comments:

================

Onder "header" kun je de header van je mail doorsturen
Beste,

heb ik deze ochtend reeds gedaan. Het is echt een plaag.
inderdaad maar ik ben blijkbaar één van de gelukkigen die de laatste tijd geen (of soms één ) spammail binnenkrijg…. spijtig geldt dit duidelijk niet voor iedereen

Reageer