Beantwoord

Officiele e-mails van Proximus?

  • 5 June 2019
  • 5 reacties
  • 2643 Bekeken

Recent heb ik verschillende e-mails van Proximus ontvangen in verband met een bevraging omtrent de tevredenheid bij Proximus alsook nieuws over het nieuwe tv-menu en de nieuwe zendervolgorde.

Dit was afkomstig van volgende e-mailadressen (in willekeurige volgorde):
experience.feedback@proximus.com
info@news.proximus.com
news@news.proximus.com

Zijn deze e-mails en e-mailadressen officieel van Proximus zelf?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 June 2019, 11:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hey rsca_rsca

Deze e-mailadressen zijn effectief van Proximus.
Dus geen zorgen, het is geen Phishing.

En wij sturen regelmatig zo'n e-mail om de kwaliteit van onze diensten na te gaan en te verbeteren.
Dus zeker niet aarzelen om hier te antwoorden. :):

Groetjes
Samantha
Ja Samantha, beschouw mijn antwoord maar als opbouwende kritiek dat ik je herinner aan de vele spam mails alleen op skynet/proximus mailadressen toekomen (wat al maanden gemeld wordt) en waaraan niks lijkt te gebeuren. Dan kan het voorkomen dat goede mails als verdacht worden aanzien, en niet alleen mails van jullie hoor, 😉
't is nochtans bij mij heel erg verbeterd qua spam mail op mijn skynet/proximus mailboxen, vroeger dagelijks verschillende op een dag nu nog mss 1 per week, daar kan ik al mee leven 😉
Spammails komen hier inderdaad ook niet alle dagen toe. Toch soms wel, soms 2 of 3 dagen niks, en dan weer 1, 2 en meer, tot 6 of 7 stuks, soms dagen na mekaar en dan weer even niks. Ik zie geen logica en zeker geen verbetering. Of toch, in plaats van alle dagen 1 of 2 komen ze nu in een ander ritme, maar minder?????
Ja Samantha, beschouw mijn antwoord maar als opbouwende kritiek dat ik je herinner aan de vele spam mails alleen op skynet/proximus mailadressen toekomen (wat al maanden gemeld wordt) en waaraan niks lijkt te gebeuren. Dan kan het voorkomen dat goede mails als verdacht worden aanzien, en niet alleen mails van jullie hoor, ;)

Hey Mutlie
Opbouwende kritiek is altijd welkom. :)

Proximus probeert die Phishing mails te bannen, maar dit is niet altijd gemakkelijk.
Deze zouden zoveel mogelijk moeten gemeld worden via volgende website.  https://www.proximus.com/investors/regulatory-information/abuse
Pas dan kunnen wij echt actie ondernemen om dit tegen te gaan.
Dus als jullie zo'n mails ontvangen, meldt deze zeker op de website.