Op 8 maart heb ik een melding gemaakt van de verhuis naar mijn nieuwe woning, deze was ingepland op 23 maart. Ik heb een bevestigingsmail gekregen met daarin ook de waarschuwing "Momenteel kunnen wij u jammer genoeg nog geen afspraakdatum en -uur geven. Zodra dit mogelijk wordt sturen we u nog een e-mail via dewelke u deze kan plannen.". In deze mail stond ook een link naar de status van mijn bestelling. Deze status staat vandaag nog steeds op "Je bestelling xxxx wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar.". De bevestigingsmail waarvan sprake heb ik nooit ontvangen.
Intussen zijn we 27 maart en ben ik effectief verhuisd. Ik probeer nu te achterhalen wanneer er iemand kan langs komen. Ik heb al vijf keer gebeld, en iedere keer krijg ik een andere verklaring waarom ik nog niks gehoord heb:
- er is een technisch probleem op mijn nieuw adres,
- er is iets fout gelopen bij het doorgeven aan de planningsdienst,
- er zou al iemand geweest zijn op 23 maart (de datum dat ik verhuisde) en 25 maart (de datum dat ik gebeld had voor een stand van zaken) wat mij doet vermoeden dat de betrokken medewerker een en ander door mekaar haalde (en die de hele situatie "best geinig" vond. Ik heb veel gevoel voor humor maar hier zie ik eerlijk gezegd de grap niet van in),
- er is een softwareprobleem waardoor het niet mogelijk is om te communiceren tussen de front desk en de planningsdienst.
Daarnaast heb ik intussen al een mail gekregen met de door mij gevraagde informatie over cloud opslag (waar dit vandaan komt is een mysterie), de suggestie gekregen van een medewerker om naar Telenet over te stappen, ben ik van het kastje naar de muur gestuurd, ben ik al ronduit belogen geweest en vergeet ik vermoedelijk nog wel wat anecdotes. Het hoeft daarnaast vermoedelijk geen betoog dat de enquête die ik ontvangen heb niet bepaald positief ingevuld werd.
De weddenschap dat vanaf volgende week het invoeren van het zomeruur zal ingeroepen worden als oorzaak van alle problemen loopt overigens al.
Eerlijk gezegd, wàt er fout aan het lopen is interesseert me geen lor, wat ik verwacht, verlang, eis is een correcte levering van de door mij gevraagde dienst (zijnde mijn verhuis van mijn oude naar mijn nieuwe adres) en dit zo spoedig mogelijk.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.