Ik koop een nieuwe sim kaart omdat ik naar spanje ging prepaid het zegt identificeren ok ik doe een betaling 5 euro op het nummer van mijn bank . 5 euro afgetrokken maar sim niet geactiveert plus ik heb nog die 10 extra belkrediet met 3gb bij om in spanje extra gb te hebben . Nu wilt die kaart niet activeren ik gebruik itsme daar krijg ik altij invalid token tof nu zit ik hier en ik kan proximus nog niet eens bellen help aub ik zit hier nog 13 dagen
Bladzijde 1 / 1
Hallo ik was je kwijt aub
Kan ke me aub helpen ?
Ik heb ook via het simkaart nr gebrobeerd niets
Hakim?
Ter info: op het forum komt er op zondag niemand langs van Proximus.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Vanuit buitenland kun je Proximus helpdesk bereiken (ook op zondag) via
+32 475 15 60 00
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Vanuit buitenland kun je Proximus helpdesk bereiken (ook op zondag) via
+32 475 15 60 00
Hallo Zippie2000
Kan je even je GSM-nummer doorsturen via een Privébericht? (klik hier)
Dan kan ik even kijken wat er gebeurd.
groetjes Samantha
Kan je even je GSM-nummer doorsturen via een Privébericht? (klik hier)
Dan kan ik even kijken wat er gebeurd.
groetjes Samantha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.