Een 3 tal weken terug ontving ik een mail mbt het testen van de nieuwe decoder, waarvoor ik me heb ingeschreven. Sindien geen enkele communicatie vanwege Proximus. In de boetiek weten ze van niets.
Op het nummer 080022800 zeker 3 mensen aan de lijn gehad die van niets weten en dan 3 verschillende verhalen te horen krijgen... Callcenters.... Onmogelijk blijkbaar om iemand van Proximus zelf aan de lijn te krijgen. Communicatie en dienstverlening zou iets beter kunnen.
Nu zie ik hier op het forum(eerste bezoek) dat er 20 decoders worden verloot!?
Hoe zit het voor de klanten die reeds weken geleden zich hebben ingeschreven?
Een minimum aan communicatie zou welkom zijn.
Dank u
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Net zoals de vorige keer bij de uitnodigingen om in te schrijven van het testen van de v6 decoder.
Eens je ingeschreven bent is het afwachten tot je al dan niet uitgekozen wordt.
Eens je ingeschreven bent is het afwachten tot je al dan niet uitgekozen wordt.
ik zou de nieuwe decorder ook wel willen testen met spraak en de nieuwe functies voor de kids game en streaming heb hier testers genoeg rondlopen dat werkt zo als die google home denk zoals mijne oudste zoon heeft oudste studeert programmeren op KDG zijn hier allemaal computer, netwerken freeks en gaming
Ter info: de periode van inschrijvingen zijn wel voorbij zoals aangegeven in een ander post geschreven door proximus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.