Nieuwe menus .. altijd beter ???



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Fonz,
heb je opnames op de harde schijf staan die je nog niet bekeken hebt of die je wil bewaren ?
indien niet kan een omruiling naar een v5 compact wel een oplossing zijn
je bent wel de gegevens kwijt op de harde schijf, we kunnen deze jammer genoeg niet over zetten

mvg
Reputatie 4
Badge +1
@SamuelD of andere medewerker:
-- betreffende fout paars beeld en geen geluid (foutieve decodering ? zeg IK)
Prachtig(!??) nieuws; met vaste instelling voor beeld -uitgang 1080i is vanaf heden weer het paarse beeld zonder geluid opgedoken.
De test (voor stilvallen opnames die nog steeds bestond) om opstart zonder HD nog steeds niet uitgevoerd (er staan nog 6 opnames op HD die ze nog moet bekijken, maar dat is een eindeloos spelletje, want iedere dag plant zij opnames, en er komen er altijd bij op de HD. Er is geen mogelijkheid om alles op de cloud te forceren, zodat die HD eindelijk eens leeggeraakt)
maw , die automatische keuze van resolutie was NIET de oorzaak van de paarse beekden en geluid weg !!!
Zoals altijd is alles OK na een kanaal hoger of lager te gaan en terug .....
( en uw SPECIALIST -online man ziet dat er niets mankeert aan mijn decoder hé !!)
Reputatie 4
Badge +1
Heb de HD eruit gehaald en herstart: resultaat opstart weer met paars beeld (duidelijk dat dit niets met de HD te maken heeft ), beeld en geluid in orde na kanaal hoger en terug =(bekende depannage :-)
Er stonden 6 opnames op de HD, waarvan er 2 ook op cloud staan (dubbels) (gecheckt na opstart zonder HD).
We gaan nu zo verder werken om te zien of de opnames/herbekijken/uitgesteld kijken nog steeds stilvallen, maar dit is puur tijdvulling..(Als het eens past, zal ik de HD er efkes terug inzetten om een bepaalde opname te bekijken(, en ze er daarna terug uit te nemen, want anders blijft erop opnemen verdergaan), tenzij (tegen alle verwachtingen) er morgen al een nieuwe decoder zou geleverd zijn.
Ik denk dat het tijd wordt dat Proximus mij een andere decoder bezorgt (rechtstreeks aan huis of via een "postpunt/kialapunt/postnl-punt "hier in het dorp ( gehucht pijpelheide-Booischot , ca 5 km verderop is kortste punt buiten aan huis leveren) als je het niet vindt stuur ik het als prive adres volledig, tenzij je het pakket rechtstreeks aan mij stuurt.
Gelieve er ook de documenten bij te leveren om de oude decoder terug te zenden.
De afstandbediening is pas nieuw , maar ik neem aan dat de nieuwe decoder een volledig pakket zal zijn en er dus al een afstandbediening zal bijzitten( zeker als die van een V5 en een V5c verschillen..., Ik zie alles na alvorens terug te zenden [heb zelfs de originele dozen nog 🙂 ])
Ter info: bij omruilen van decoders moet je de remote behouden want bij een ruildecoder zit geen remote bij, vroeger was dit wel zo!
Dus als ze bv in ruil een v5-c sturen en je wil een v5-c remote dan moet je vragen om de oude v5 remote ook om te ruilen voor een v5-c remote.
Enfin de proximus medewerkers zullen je wel in geuren en kleuren uitleggen hoe het moet maandag als ze hier terug passeren ☺️