Nieuwe menus .. altijd beter ???



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dagelijks problemen hebt met Proximus tv , ik zie in je uitleg dat je reeds meerdere malen de toestellen al volledig hebt herstart maar dat de problemen toch blijven.In sommige gevallen kan het gebeuren dat het zappen of de commando's op de afstandsbediening niet goed lukken omdat de batterijen bijna plat zijn, ik zou je dus willen vragen eens te testen met nieuwe batterijen om te zien of er verbetering is .Als hierna het probleem blijft zal het toch vermoedelijk aan de afstandsbediening of aan de decoder liggen. Ik stel je voor om eens een happy house bezoek aan te vragen om je tv ervaring te verbeteren, zie: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html?keymatch=happyhouse-result .
Reputatie 4
Badge +1
Vandaag weer nodige "gezaag" van vrouwtje..., werken knopjes van afstandbediening wel?? geen reactie op commando's : Antwoord (technisch gezien) werkt ze perfect, want op iedere druk van een knopje licht de blauwe led op onder de "commando voor decoder" indicatie, dus de decoder reageert niet of nauwelijks, ook al geeft die met knipper aan dat commando werd gegeven. Omdat direct geen reactie te zien is in menu, terug menu weg en terug oproepen, en kijk... het commando was toch uitgevoerd, enkel de normale reactie op scherm niet aanwezig..., Zo een geklungel heb ik nog niet meegemaakt !! Bestaat hier ook weer zo'n truc voor om dit op te lossen (O ja... natuurlijk, modem en decoder resetten zeker, omdat jullie ook niet weten van welk hout pijlen te maken)
Vrouw vroeg zich ook af "Als de afstandbediening nu eens echt defect is, of de decoder versleten, ... komen ze dat dan hier repareren??? , zal de lijdensweg van velen, om een interventie te vragen, of om decoder om te ruilen of de afstandbediening, maar niet vertellen zeker ?? dan wordt ze helemaal gek ! Ze dacht zowaar, dat als we een nieuwe TV kochten, er dan allemaal nieuwe spullen van Proximus automatisch bij waren. Dát heb ik ze alvast kunnen vertellen , dat dit NIET zo is.
Alle gekheid op een stokje. De werking van Proximus wordt met de dag slechter en onbetrouwbaarder, en zelfs het pronkstuk van weleer " de menu's", werken zelfs al niet meer behoorlijk.( ze geven niet weer wat de toestand / voor en na de acties / zijn, en er hangen commandos (wissen) aan knoppen die een terug naar vorig menu zouden moeten betekenen, en kiezen voor weergeven van een opname reageert gewoon niet, net als wissen soms volgende stap (bevestigen ) geeft en soms niet.
en Samuel.... bij een volgende software release ..??... , je spreekt hier alsog we een brood zijn gaan kopen dat te hard of te licht gebakken werd. Het volgende brood zal (???) wel beter zijn . Of de TV is defect..., ja als je een volgende koopt zal die wel werken....
Neen Samuel, een goede dienstverlening bestaat erin gemelde fouten zo snel mogelijk op te lossen, en zodra men er in geslaagd is ( en getest heeft) de software direct te updaten
( Als u een slechte internetverbinding zou vermoeden: Mijn PC werkt gans normaal, en de down/upload is 35 / 5 bij telenet test , en van Proximus zelf is 35,3 / 5,6, en dat is al jaren zo (soms eens een piek van 40 download, als ik over dagen terug denk, die 5 is een gecapte waarde)
Reputatie 7
Badge +4
Vandaag weer staaltje van programmeertechniek ondervonden:
Opgenomen programma (familie), willen bekijken= gaat niet. Dan maar eens de keuze "langer bewaren" kiezen (in verleden al geholpen, en wat kan er allemaal?), en in plaats van langer bewaren te activeren, gewoon terug (annuleren keuze), om terug naar vorige stap te gaan.
Ja dag jan, de stap terug, dat gaat, maar de opname is weg !!!, dus annuleren keuze in langer bewaren is eigenlijk WISSEN opname ???.
Verder geen klagen..., geen ongewenste of ongeplande opnames meer sinds enkele dagen
enkel de menus die nu tegenstribbelen, soms 2 x drukken op OK nodig voor er iets start. Bekeken opnames wissen, na OK staan ze er nog, en moet je terug de lijst vragen, dan zijn ze weg (Mirakeloplossing: decoder en modem resetten zeker ..., al gedaan hoor, blijft zelfde)
Ik vermeld dit maar even (verwacht geen oplossing, of ook niet verdwenen opname terugzetten, want kon nog herbekeken worden)


Ik heb je feedback alvast doorgegeven aan de betrokken diensten, hopelijk kan er bij een volgende software release rekening mee gehouden worden.
Niks nieuws onder de zon zou ik zeggen, aanpassingen , updates enz. == nieuwe bugjes ..😉