als ik naar het nieuwe menu ga op mijn proximus tv staat het menu niet volledig op het het scherm.
de bovenste keuzes kan ik niet zien.
ik kan ze wel aanklikken als ik op de pijltjes duw, maar dan is het een wilde gok op wat ik klik
Hoe zet ik dit recht,aub?
Bladzijde 1 / 1
De Proximus medewerkers komen hier pas terug op het forum morgen maandag.
Je kunt mss al eens proberen door de decoder te heropstarten door zijn spanning even ge onderbreken, als dit niet helpt mss decoder eens resetten als volgt >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Of mss beter nog nu eens gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je kunnen verder helpen.
NB: ook kun je eens kijken naar de beeldinstellingen van je TV of het daar iets mee te maken heeft?
Je kunt mss al eens proberen door de decoder te heropstarten door zijn spanning even ge onderbreken, als dit niet helpt mss decoder eens resetten als volgt >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Of mss beter nog nu eens gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je kunnen verder helpen.
NB: ook kun je eens kijken naar de beeldinstellingen van je TV of het daar iets mee te maken heeft?
Heeft de reboot die Martin voorgesteld heeft geholpen ?
Indien niet, kan je ook in het menu kijken bij de instellingen - systeem - beeld of alles daar goed ingesteld staat (is afhankelijk van het type tv-toestel)
Indien niet, kan je ook in het menu kijken bij de instellingen - systeem - beeld of alles daar goed ingesteld staat (is afhankelijk van het type tv-toestel)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.